בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב: שוטרת נעצרה לאחר שהעבירה מידע ל'להב"ה'

דיווחה ללהב"ה על חברה שמנהלת קשר עם ערבי, נעצרה ונחקרה. גופשטיין: "נמשיך לפעול למען בנות ישראל"

  • כ"ז אדר תשע"ו - 19:21 07/03/2016
גודל: א א א
(יהודה פרל)
(יהודה פרל)

שוטרת שדיווחה לארגון 'להב"ה' על חברתה השוטרת שמנהלת קשר עם גבר ערבי נעצרה ונחקרה במשטרה.

לטענת אנשי ארגון 'להב"ה', המשטרה מיהרה לחקור את השוטרת ולזרז את ההליך הפלילי מאחר ומדובר בשוטרת.

האירוע התרחש לפני כמה שבועות, כאשר מאבטחת באחת מתחנות המשטרה בירושלים קיבלה מחברתה השוטרת בהסכמה את מכשיר הטלפון שלה. כאשר הסתכלה בטלפון הנייד, נתקלה לתדהמתה בהתכתבות של השוטרת עם בחור ערבי המעידה על כך שהם מנהלים קשר רומנטי.

המאבטחת מיהרה לצלם את ההתכתבות בטלפון הנייד שלה ושלחה את ההתכתבות לארגון להב"ה. אחד הפעילים בארגון יצר קשר עם אחיה של השוטרת וחשף בפניו את הקשר הרומנטי במטרה שזה ישכנע את אחותו מלחדול.

האח עדכן את אחותו והיא בתגובה התלוננה במשטרה על המאבטחת ועל הפעיל. במשטרה מיהרו לפעול ועצרו את המאבטחת לחקירה. המשטרה לא הסתפקה בחקירה והגישה לבית משפט בקשה להאריך את מעצרה של המאבטחת בשבוע. לאחר שהשופט הבהיר שגם לטענת המשטרה ארגון להב"ה הוא ארגון חוקי ושלא נעשתה שום פעולה העלולה לסכן את בטחונה של השוטרת הוא סירב לבקשת המשטרה והורה על שחרור המאבטחת לארבעה ימי מעצר בית. פעיל להב"ה נחקר במשטרה ושוחרר בערבות עצמית. עדיין לא ברור אם יוגש נגד המאבטחת כתב אישום.

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין אמר בתגובה: "אנחנו בארגון 'להב"ה' מקבלים המון פניות של משפחות הזועקות לעזרה: 'אנא עזרו לנו להציל את הבת שלנו שיוצאת עם ערבים', אנחנו פונים לאותן בנות ומסבירים להן בצורה יפה על העתיד הצפוי להן. במקרים רבים אנחנו מצליחים ברוך השם. במקרה הנוכחי פנינו למשפחה שלה ואכן המשפחה הזדעזעה וניסתה לעזור ולהציל אותה, ללא הצלחה בנתיים. לצערי, כאשר אנחנו מגישים תלונות כנגד ערבים שפוגעים ומטרידים את בנות ישראל המשטרה לא ממהרת כלל לפעול אבל כשמדובר בשוטרת המשטרה נחלצה פתאום לחקירה מהירה וחקרה את מי שהעבירה לנו את המידע ואת אותו יהודי שניסה לעזור לאותה בחורה. נמשיך לפעול למען בנות ישראל".

נזכיר, כי בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד שוטר מג"ב בטענה כי העביר מידע על בנות יהודיות שנמצאות בקשר עם ערבים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד