בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: מסתננת תקפה אישה בגלל ויכוח על וילון

בני זוג באילת נאלצו לאתר את התוקפת באופן עצמאי. במקרה אחר, נעצרו זוג מסתננים באילת בחשד להתעללות קשה בילדיהם

  • ג' אדר ב תשע"ו - 21:06 13/03/2016
גודל: א א א
מסתנן, אילוסטרציה. (דוברות המשטרה)
מסתנן, אילוסטרציה. (דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש באחרונה נגד מסתננת אפריקאית העובדת בבית מלון באילת לאחר שתקפה תושבת העיר במהלך נסיעה באוטובוס, כך על פי דיווח באתר 'ערב ערב באילת'.

האישה שהותקפה סיפרה כי בעקבות ויכוח לגבי וילון באוטובוס, התנפלה עליה המסתננת, תלשה לה שערות וגרמה לה לשריטות וחבלות רבות בפנים ובצוואר.

לדברי בעלה של המותקפת, המשטרה הודיעה לו ולאשתו כי עליהם למצוא את התוקפת באופן פרטי. בני הזוג נעזרו בתמונה של התוקפת שצולמה על ידי האישה וניסו לחכות לה בתחנת האוטובוס. לאחר כחודש של ניסינות כושלים יצאו בני הזוג לסיבוב אצל קציני ביטחון במלונות העיר, עד שאחד מהם זיהה את התוקפת. כאמור לאחרונה הוגש כתב אישום כנגד המסתננת.

במקרה נוסף, זוג מסתננים נעצרו באילת, בחשד שתקפו את ילדיהם הקטנים וגרמו להם חבלות חמורות, כך על פי דיווח באתר Ynet.

מטפלת בגן הילדים בו שוהה אחד הילדים הבחינה כי הילד מתנהג בצורה מוזרה ודיווחה על כך לגורמי הרווחה. ברווחה החליטו לקחת את הילד לבדיקה בבית החולים, שם התברר כי הילד סובל מחבלות חמורות. בהמשך התברר כי גם אחיו הגדול של הילד סובל מחבלות.

המשטרה החליטה לעצור את הוריהם של הילדים שנפגעו ואף ביקשה להאריך את מעצרם, בטענה שהחבלות נגרמו על ידי ההורים בצורה מכוונת. אולם בית המשפט החליט שלא להיענות באופן מלא לבקשת המשטרה ולשחרר את האב. מעצרה של האם הוארך ביומיים.

| כתב אישום למסתננת שהיכתה באכזריות את תושבת העיר

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד