בע"ה ט' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נלחמים בצה"ל בחסות הסוכנות היהודית?

ביום חמישי ינאם אבנר גבריהו באולם של ארגון 'הלל' באוניברסיטת קולומביה. אז איך קורה שארגון הנתמך על ידי המדינה מקיים אירוע שנועד להלחם בצה"ל?

  • י"ח אדר ב תשע"ו - 13:01 28/03/2016
גודל: א א א

ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה' לא ממש מסתיר את פעילותו שמעבר לים ואת העובדה שגם בנכר הוא מסית נגד צה"ל ומדינת ישראל, אך כעת מתברר שגם גופים הנתמכים על ידי מדינת ישראל, ואמורים לדאוג לתדמית של מדינת ישראל ברחבי העולם משתפים פעולה עם הארגון.

ביום חמישי הקרוב בשעה 20:00, שעון ארה"ב, תתקיים הרצאה של אבנר גבריהו מארגון 'שוברים שתיקה' באולם ההרצאות 'רנרט' שבבניין הפעילויות של ארגון 'הלל' באוניברסיטת קולומוביה. ארגון 'הלל' הינו ארגון ותיק מאוד הפועל בקרב סטודנטים יהודים ברחבי הגלובוס וזוכה לתמיכה משמעותית מתקציב הסוכנות היהודית וכן לשיתופי פעולה רבים עם הסוכנות.

את האירוע יזמו אנשי ארגון 'ג'יי סטריט' של יהודים אמריקאים, אנשי שמאל מובהקים, אשר פועל בארה"ב להגברת הלחץ האמריקאי על ישראל לקידום "פתרון שתי המדינות" מתוך דאגה "לאינטרס הישראלי והאמריקאי" (מתוך אתר הארגון).

אם חשבתם שאדון גבריהו ינאם באירוע במסגרת פנל רב-גוני, תתאכזבו בטח לשמוע שמדובר באירוח כבוד של גבריהו ש"יחשוף" בפני המאזינים את "המציאות הקשה בחיי היום-יום בשטחים הכבושים", כך בהזמנה לאירוע.

מ'הסוכנות היהודית' נמסר לקול היהודי בתגובה: "ארגון 'הלל' הוא ארגון עצמאי שלא תלוי בסוכנות היהודית, לא כפוף לסוכנות היהודית וקובע האירועים שלו בעצמו, ללא שום התייעצות עם הסוכנות היהודית. לכן לגבי האירועים האלה צריך לפנות לארגון 'הלל' ולא לסוכנות היהודית. יחד עם זאת, חשוב לציין ש'הלל' הוא הארגון הכי גדול והכי משפיע בקרב סטודנטים יהודיים בארצות הברית ואין שום סיבה שהסוכנות היהודית לא תשתף פעולה אתו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד