בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הסכם להמשך התמיכה בתיאטרון תומך הטרור

בתגובה להסכם הפשרה אומרים ב'אלמגור': "זהו הסכם כניעה להאדרת טרור"

  • כ' אדר ב תשע"ו - 18:09 30/03/2016
גודל: א א א
תיאטרון אל מיאדין ()
תיאטרון אל מיאדין ()

מנכ"ל ארגון אלמג"ר, מאיר אינדור, הגיב להסכם הפשרה שקידמה שרת התרבות מירי רגב עם תיאטרון אל מיאדין בחיפה ואמר כי "זהו הסכם כניעה להאדרת טרור בחסות ממשלת ישראל. אנחנו דוחים בשאט נפש את ההסכם הבלתי מוסרי שנכפה על משרד התרבות. משרד המשפטים עם הטולרנטיות שלו מול ההסתה נתן כרטיס פתוח להמשך הסתה לרצח יהודים".

על פי ההסכם, התיאטרון ימשיך לקבל תקציבים מהמדינה דרך משרד התרבות, אך ייקנס בסכום של 300,000 שקלים. נזכיר, כי הסערה סביב התיאטרון התפתחה בעקבות הצגה שהתקיימה בתיאטרון בשם "הזמן המקביל" המגוללת את סיפורו של וליד דקא, מחבל ערבי שרצח את החייל משה תמם הי"ד.

"כאשר מוסד התרבות המרכזי של המגזר הערבי בישראל במשך 8 שנים עושה פעילות לעומתית נגד מדינת ישראל, מהלל מחבלים ועושה להם כינוסים למרגלים, ובמשרד המשפטים, הדבר הזה עובר מתחת לרדאר, פירוש הדבר שזה לא ב-DNA של המשרד להתמודד עם ההסתה" הוסיף אינדור.

"את המשרד הזה צריך לפרק. יש שם דיבורים רמים על פעילות נגד ההסתה שלא עמדו במבחן המעשי מול תיאטרון ההסתה. שרת המשפטים צריכה להחזיר את המנדט שלה לממשלה אם היא לא מסוגלת לשלוט במשרד שלה. במשרד המשפטים יש חצר של משפטנים שאצלם חופש הדיבור גובר על הצורך של המדינה להילחם בהסתה והם לא בנויים לזה".

"אנחנו נפעל לשינוי חקיקה שיאפשר לעקוף ולאכוף את משרד המשפטים. המחקר שיש בידינו יגיע לבג"צ ונדרוש לפרק את אלמידאן ברשם העמותות. בימים שבהם תוקפים את חיילי צה"ל ודוקרים אותם, ממשלת ישראל מאפשרת להלל את הדוקרים בחסות משרד התרבות" סיים אינדור.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד