בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

טרור המסתננים

ניסיון דקירה וזריקת אבנים - אלימות מסתננים בשבוע האחרון. במקביל, פונו מבני בילוי של מסתננים בסמוך למתקן חולות

  • כ"ה אדר ב תשע"ו - 19:37 04/04/2016
גודל: א א א
מסתננים בדרום תל אביב (העיר העברית) סיעת דרום העיר
מסתננים בדרום תל אביב (העיר העברית) סיעת דרום העיר

ביום רביעי האחרון נרשמו שני מקרי אלימות חריגים של מסתננים, האחד בקניון באילת והשני בעיר אשקלון.

בקניון 'ביג' באילת דווח על מסתנן אריתראי עובד ניקיון במקום שניסה לדקור מבקרים. על פי הדווח של מוקד המשטרה העובד התעצבן במהלך ויכוח, פנה לחנות סמוכה, נטל ממנה סכין וניסה לדקור עוברי אורח, עובדי המקום תפסו את התוקףהוציאו מידו את הסכין, והחזיקו בו עד הגעת שוטרים למקום.

ניסיון דקירה, מתחם 'ביג' באילת (מפןת גוגל)

באותו יום נזרקו אבנים לעבר רכב יהודי באשקלון ככל הנראה על ידי מסתננים, כך על דיווח באתר אשקלון פוסט. יעל חדד שנסעה ברחוב אושיסקין בעיר, בו מתאספים מסתננים, חטפה אבן בראשה. חברתה של יעל שנהגה על הרכב הסיעה אותה לתחנת כיבוי אש קרובה, לשם הוזמן אמבולנס של מד"א שפינה את חדד למרכז הרפואי ברזילי.

בברזילי נערכה בדיקת סיטי ונתפר הפצע בראשה של חדד. חדד שוחררה לביתה ובתעודת השחרור שלה צויין כי היא 'נפגעת פעולות איבה'. במשטרה טענו כי "נערכו סריקות רחבות ואנו פועלים נמרצות לאיתור החשודים".

| הרס מבנים בלתי חוקיים בחולות

בארגון סטודנטים למען דרום תל אביב מדווחים, כימבנים בלתי חוקיים שהוקמו סמוך למתקן "חולות" ושימשו כמרכז בילוי ופנאי למסתננים, פונו היום ולא תותר הקמתם מחדש. לטענת הארגון,המבנים היוו "מטרד חמור לתושבי הסביבה". בארגון מציינים כי הפנייה התקיימה בעזרת חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ותנועת רגבים.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד