בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"דרעי צריך להיפסל בשל ניגוד אינטרסים"

תשבי השכונות בדרום תל אביב מפרסמים כי בתו משכירה דירות למסתננים. "אני לא מבין איך אדם דתי יכול לתת יד לתופעה הזו, מה עם ההתבוללות?"

  • כ"ד אדר ב תשע"ו - 19:22 03/04/2016
גודל: א א א
ניגוד אינטרסים? אריה דרעי (Zaher333)
ניגוד אינטרסים? אריה דרעי (Zaher333)

תושבי השכונות בדרום תל אביב פרסמו בימים האחרונים מידע לפיו בתו של שר הפנים אריה דרעי מחזיקה נכס בשכונת התקווה אותו היא משכירה למסתננים אריתראים. לטענת התושבים, על השר לפסול עצמו מלדון בעניין המסתננים מאחר ומדובר בניגוד אינטרסים. נציין כי עוד בטרם כניסתו של השר לתפקיד, טענו תושבי השכונות כי טיפולו של השר בנושא המסתננים אינו ראוי.

שוחחנו עם עובד חוגי, תושב דרום תל אביב שהיה שותף לחשיפת המידע. חוגי קובל על התנהלותו של דרעי וכן על התנהלותם של משכירי הבתים. הוא מסביר כי הבניין המדובר רשום על שם בתו וחתנו של דרעי, משפחת אילוז, יחד עם אנשים נוספים.

הפוסט של עובד חוגי (פייסבוק מאי גולן)

חוגי מציין כי מלבד הטענה שלו על ניגוד אינטרסים, הוא אינו מבין כיצד אנשים דתיים משכירים בתים לאריתראים בשכונה. לדבריו, בעלי הבניין מתגוררים בירושלים ומדובר באנשים דתיים. "אני אדם מאמין שמניח תפילין, ואני לא מבין איך אנשים דתיים יכולים להשכיר לגויים, איך אנשים מהמגזר החרדי נותנים יד לתופעה הזו".

"יש פה בסביבות חמישים אלף לא יהודים, מוסלמים ונוצרים, זה גם גורם להתבוללות, איך אדם חרדי יכול לשתף פעולה עם התופעה הזו? בושה וחרפה, מה עם ארץ ישראל? מה עם מדינת היהודים?".

לדברי חוגי הוא לא מתעניין בעסקיו של דרעי והוא לא רוצה להתעסק בפרשות האחרונות שעלו, "מצידי שיהיו לו עשר דירות בצפון תל אביב, מה שמפריע לי זה הנושא של המסתננים, אני בדקתי בטאבו, וראיתי שהבת של שר הפנים משכירה בתים לאריתראים. לדעתי יש פה ניגוד אינטרסים".

חוגי טוען כי ישנה טענה על תושבי השכונות, כי הם אלו שמשכירים את הבתים למסתננים, אולם לפחות במקרה הזה ניתן לראות בבירור שבעלי הבתים המושכרים למסתננים, הם לא אותם אנשים הסובלים יום יום מנוכחותם הפוגענית.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד