בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב סמוטריץ' "מדליק" את השמאל

חבר הכנסת סמוטריץ' עורר עליו את זעם השמאל כשהסביר מדוע אשתו מעדיפה שלא לנוח בחברת יולדות ערביות. "החיים יותר חזקים מהכול. יש פערים מנטליים ולשני הצדדים יותר נוח להיות עם עצמם"

  • כ"ו אדר ב תשע"ו - 13:54 05/04/2016
גודל: א א א
גזען? בצלאל סמוטריץ' (איתן פולד)
גזען? בצלאל סמוטריץ' (איתן פולד)

שוב התנפלות של השמאל על חבר הכנסת סמוטריץ', זאת לאחר שברשת ב' פורסם כי קיימת הפרדה בין יולדות ערביות ליהודיות בחדרי לידה כתב חבר הכנסת בצלאצל סמוטריץ' בדף הטוויטר שלו, כי "אשתי ממש לא גזענית, אבל אחרי לידה היא רוצה לנוח ולא את החפלות ההמוניות המקובלות אצל משפחות היולדות הערביות".

דבריו של סמוטריץ' עוררו עליו את זעמם של אנשי השמאל. חבר הכנסת ישראל חסון טען כי דבריו של סמוטריץ' מתאימים גם למשפחות יהודיות רבות, והציע לסמוטריץ' "למחוק את הציוץ הגזעני הזה".

למרות תגובות השמאל סמוטריץ' לא חזר בו מעמדתו ואמר כי "האמת היא שזו לא רק נוחות. יש מלחמה כבר מאה שנה בארץ הזו בין יהודים לערבים, ולכן טבעי שאשתי לא תרצה לשכב ליד מישהי שהרגע ילדה תינוק שאולי ירצה לרצוח את התינוק שלה עוד 20 שנה. הכי טבעי והכי נורמלי בעולם". בהמשך כתב סמוטריץ' "החיים יותר חזקים מהכול. יש פערים מנטליים ולשני הצדדים יותר נוח להיות עם עצמם. זו ממש לא גזענות".

יש לציין כי במספר מרכזים רפואיים הכחישו את הטענה על הפרדה בין יולדות ערביות ליהודיות, אך חלקם ציינו כי בקשות פרטיות של יולדות להפרדה נענות לפעמים על ידי ההנהלה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד