בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בנט מצטרף לגינויים נגד סמוטריץ'

גם יו"ר הבית היהודי לא אהב את ההסבר של סמוטריץ' להפרדה בחדרי היולדות. "חביב אדם שנברא בצלם. כל אדם, יהודי או ערבי". סמוטריץ' בתגובה: "בתנאי שלא מדובר באויב שרוצה להשמיד אותי"

  • כ"ו אדר ב תשע"ו - 17:18 05/04/2016
גודל: א א א
(הלל מאיר TPS, ששון תירם)
(הלל מאיר TPS, ששון תירם)

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מצטרף אל חברי הכנסת מהשמאל ותוקף את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' על התבטאותו בנוגע לרצונן של יולדות יהודיות לקבל הפרדה ממקבילותיהן הערביות.

בציוץ בטוויטר כתב בנט, "חביב אדם שנברא בצלם - כל אדם, יהודי או ערבי". בנוסף העלה בנט פוסט שפרסם לפני כחצי שנה בהקשר לשריפת הבית בדומא, "את כל השבת העברתי ליד מיטת אבא שלי שחולה מאד, בבית החולים רמב"ם בחיפה", כתב אז בנט, בבית החולים. "אין משמעות לגזע, דת, צבע, נטייה מינית, עמדה פוליטית".

"כולם בני אדם. חאלד מאום אל פחם, ששכב במיטה אחרת, וחולה במחלה דומה. גאולה מחיפה האחות המופלאה (כבר 40 שנה!) שנוסכת בכולנו תקווה ושמחה. אליאס האח (תרתי משמע!) מהכפר מעיליה, שיחד עימו החלפתי לאבא בגדים, ואפילו הצלחנו ללכת עם אבא 20 צעדים אתמול בלילה. יוליה האחות התקתקנית. כולם בני אדם. כולם נבראו בצלם".

בתגובה לדברי בנט, כתב סמוטריץ' "נכון מאוד. בתנאי שלא מדובר באויב שרוצה להשמיד אותי - אז הוא לא מכבד את הצלם שלו והוא ממש לא חביב עלי". כשהשדרן אראל סגל ביקש מסמוטריץ' 'להכיר בטעותו', השיב לו סמוטריץ' "בהנחה שהשלום לא פרץ כאן כשישנתי, אז ההסבר שלי לתחושת האויבות והריחוק של החברה הישראלית מהערבים הוא ממש לא טעות".

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד