בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גם השנה: טקס זיכרון "ישראלי-פלסטיני"

ארגון 'לוחמים לשלום' ממשיך עם היוזמה המתריסה. בינתיים, ב'עד כאן' חושפים הקלטות של איש הארגון שתומך ביציאה של ערבים ל'אינתיפאדה'

  • ב' אייר תשע"ו - 12:29 10/05/2016
גודל: א א א
קברים בהר הרצל. ארכיון (תמר הירדני) (תמר הירדני)
קברים בהר הרצל. ארכיון (תמר הירדני) (תמר הירדני)

את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה יש יהודים המבקשים לציין בצורה מתריסה. ארגון השמאל הקיצוני "לוחמים לשלום" יקיים הערב זו השנה ה-11 טקס זיכרון אלטרנטיבי "ישראלי-פלסטיני". בטקס יטלו חלק יהודים שיקיריהם נהרגו בידי מחבלים ערבים לצד משפחות ערביות שילדיהם נהרגו בידי לוחמי צה"ל במהלך הלחימה נגד הטרור הערבי.

מבחינה מסויימת, האירוע הערב הוא גולת הכותרת של הפעילות של ארגון השמאל הקיצוני, שכן במהותו מתבסס הארגון על השוואה בין לוחמי צה"ל לטרוריסטים ערבים, וממילא בין יהודים שנרצחו בפיגועים לבין ערבים שנהרגו מאש צה"ל. בעמוד הפייסבוק של הארגון נכתב: "התנועה הוקמה במשותף על ידי לוחמים לשעבר, פלסטינים וישראלים, אשר לקחו חלק פעיל במעגל האלימות באזורינו: הישראלים כחיילים בצבא הישראלי והפלסטינים כחלק מן המאבק האלים לחירות הפלסטינית".

ארגון הימין 'עד כאן' חושף היום עוד טפח מעלילותיהם של אנשי הארגון האנרכיסטי. במסגרת חבירתם של 'שתולים' מטעם 'עד כאן' לארגוני שמאל קיצוני בשנים האחרונות תועדו גם פעילויות חמורות של 'לוחמים לשלום'. בפעילות של אנשי הארגון בכפר יטמא שבשומרון בסמוך לחטיפת שלושת הנערים בגוש עציון לפני כשנתיים, אמר מיכאל, פעיל יהודי בארגון, לפעיל ערבי ש"עדיף" לפתוח באינתיפאדה כי רק כך "הישראלים" יעזבו את שטחי יהודה והשמרון. הערבי אמר לפעילים: "אנחנו נמצאים ומנסים למנוע את כל הבלאגן שיש עם ישראל, אנחנו לא רוצים שהבלאגן ימשיך מכפר לכפר... אתם יודעים, שתמשיך אינתיפאדה". מיכאל מצדו דווקא תמך ברעיון שתיפתח אינתיפאדה: "אני לא אמור להגיד את זה כי אני מ'לוחמים לשלום' אבל נראה לי שהישראלים יצאו מפה רק אם תעשו אינתיפאדה שלישית".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד