בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

משפחה "שכולה" ערבייה בתיכון בירושלים

באוניברסיטת בן גוריון סטודנטים ערבים ארגנו מסיבות רועשות בזמן הצפירה

  • ג' אייר תשע"ו - 09:26 11/05/2016
גודל: א א א
(אברהם שפירא)
(אברהם שפירא)

בתיכון שליד האוניברסיטה העברית בירושלים קיימו אמש (ג'), כמו במקומות רבים ברחבי הארץ, אירוע לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה.

אלא שלהנהלת התיכון היו רעיונות מקוריים ויצירתיים להנחיל בקרב התלמידים את הערכים של היום הזה. בשיתוף פעולה עם ארגון שמאל קיצוני בשם "הפורום למשפחות שכולות" התקיים באוניברסיטה טקס ייחודי בו נאמו אלו לצד אלו בני משפחות שאבדו את יקיריהן בפעולות הטרור הערבי ובני משפחה של ילדה ערבייה שנורתה, ככל הנראה בשוגג, על ידי חיילי צה"ל במסגרת פעילות ביהודה והשומרון.

עומר גרוזמן, תלמיד בתיכון, פרסם אמש פוסט בפייסבוק, שזכה למאות לייקים, בו הוא סיפר מעט על התוכן של ההרצאות. לדבריו, חלק מן האמירות שנשמעו בהרצאה הן 'צריך לחזור מוקדם ככל האפשר לגבולות 67' המושלמים', 'זה פשע לקרוא לילד עם סכין מחבל' ו'להנהגה ה'פלסטינית' אין שום אחריות כי אנחנו תחת כיבוש'.

עומר סיים את הפוסט בדברים הבאים: "לכם, 23,447 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, סליחה אחת גדולה, שיש פה אנשים שלא מעריכים את גבורתכם, וכנראה שלא יעריכו לעולם, אנשים שלעולם לא יבינו שבזכות הלחימה שלכם, ההקרבה והאומץ אנחנו עוד כאן. אבל אל דאגה, אנחנו היינו כאן, אנחנו כאן כעת, ואנחנו נשאר כאן לנצח. ואנחנו לא מפחדים משום דבר בעולם".

יצויין, כי כמה וכמה תלמידים בתיכון בחרו להחרים את האירוע באופן מופגן.

| חפלה רועשת של סטודנטים ערבים

באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע בחרו סטודנטים ערבים לקיים אמש מסיבות רועשות עם מוזיקה שמושמעת ברמקולים קולניים ברחבי המעונות של הסטודנטים.

סטודנטית יהודייה כתבה על כך בפייסבוק: "איך זה לגור במעונות עם ערבים? סבבה. עד שזה מגיע לימים שכאלה, כשהשכנים הנחמדים מוצאים לנכון להוציא רמקולים מהחלונות, לצחוק בקולי קולות ולעשות חפלה כדי שכל הבניין, שאני בספק אם יש בו רוב יהודי, ישמע את השמחה שלהם קורנת החוצה. העיקר שהאוניברסיטה ממשיכה לנסות ללכד אותנו ולאחד, להמשיך לשים אותנו באותם בניינים, באותן דירות.. בתאכלס? אויב נשאר אויב".

גם תושבי כפר תבור שבצפון נאצלו להתמודד עם חגיגות רועשות בזמן טקסי יום הזיכרון. ערביי הכפר שיבלי הסמוך קיימו מסיבות רועשות שכללו מוסיקה קולנית וירי זיקוקים. לדברי התושבים בכפר תבור, המשטרה לא הגיע לטפל בעניין על אף פניות רבות שנעשו. יצויין, כי בכפר שיבלי יש לא מעט ערבים המשרתים בצה"ל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד