בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"עכשיו דוד המלך צריך אותך"

נוצרים צפויים לקיים טקס עבודה זרה בשעות הצהריים בקבר דוד המלך. מטה המאבק של הציון, קורא לציבור להגיע

  • ז' אייר תשע"ו - 14:25 15/05/2016
גודל: א א א
כמרים נוצרים בהר ציון ()
כמרים נוצרים בהר ציון ()

מתפללי קבר דוד המלך זועקים על כך שהיום בין השעה 15:00 ל-16:00 צפויים נוצרים לערוך טקס עבודה זרה במתחם קבר דוד המלך בהר ציון. המתפללים קוראים לציבור להגיע ולמחות, ולהרבות בתפילה על חילול ה' והתורה.

בשעה 15:30 קבעו פעילי מטה המאבק למען דוד המלך עצרת תפילה במקום ופרסמו מודעה בה הם מבקשים מהציבור להגיע למקום ולעצור את העוול.

"הם מתכוונים לערוך טקס של עבודה זרה בקומה שמעל ציון דוד המלך" מסביר הרב אלדד שמואלי בשיחה עם הקול היהודי. "תשאל את הערבים אם הם היו מוכנים שנוצרים יגיעו ויעשו טקסים מעל המסגדים שלהם, תשאל את הנוצרים אם הם היו מוכנים שמוסלמים יגיעו ויקראו פרקי קוראן מעל המנזר שלהם. אף אחד לא מסכים דבר כזה. אני מבין שהשלטונות לא רוצים לריב עם הנוצרים בוותיקן, אבל על חשבון היהדות? זה לא דרך ארץ, זה לא יפה, ואני מדבר בלשון עדינה".

מודעה שפרסמו הפעילים

"דוד המלך לא נשאר חייב, אנחנו נגיע ונמחה, בלי אלימות, בלי לעבור על החוק ונתפלל לה' על הדבר הזה. זה נגד דעת תורה, נגד גדולי הרבנים. זה מקום מקודש ליהודים מימים ימימה. בחודש הבא ישנו עוד איזה אירוע שרוצים להוציא אותנו מקבר דוד המלך בגלל איזה טקס עבודה זרה שלהם ויגיעו אנשים רבים למחות, אבל גם עכשיו שזה מתקיים בקומה שמעלינו נגיע למחות ולהסביר שזה נגד דעתנו, נגד רצוננו" מוסיף הרב שמואלי.

"זה מה שנשאר לנו לעשות שלא יחשבו הנוצרים שעם ישראל שכח את דוד המלך. אנחנו נשארים נאמנים לדוד המלך, אנחנו כאן יום יום, שעה שעה. מלבד שלוש שעות שהציון סגור, אנחנו כאן כל הזמן, פרקי תהילים, לימוד תורה. הכול כאן עולה וגואה בכמות ובאיכות".

הרב שמואלי מעביר את הקריאה אל הציבור: "היית צריך עזרה, פתחת ספר תהילים על הצרות שלך, עכשיו דוד המלך צריך אותך. תבוא ותיתן את הכוח שלך כיהודי, תגיד מזמורים, תלמד תורה, דוד המלך לא נשאר חייב".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד