בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ההסתרה של האירועים פה היא הוראה מגבוה"

המשטרה נסתה להסתיר סיפור אונס אכזרי שבצעו שלושה ערבים נגד צעירה הלוקה בפיגור? את מאי גולן זה לא ממש מפתיע. שיחה עם הפעילה של דרום תל אביב על מדיניות הטיוח במדינת המסתננים

  • י"ח אייר תשע"ו - 21:32 26/05/2016
גודל: א א א
דרום תל אביב (הקול היהודי)
דרום תל אביב (הקול היהודי)

"אותי זה לא מפתיע", אומרת מאי גולן על הנסיון של המשטרה להסתיר את אירוע האונס האכזרי של צעירה יהודייה הלוקה בשכלה בידי שלושה ערבים.

המיקום של התקיפה האכזרית, בדרום תל אביב, הוא ההסבר לכך, לטענתה. "אני מאוד מעריכה את משטרת ישראל ובמיוחד את העבודה בשכונות שלנו, אבל אני יודעת על הוראה מגבוה שכל מה שקורה במדינת דרום תל אביב לא מפרסמים ולא אומרים בשביל 'לא ליצור פאניקה מיותרת בציבור', בשביל שלא יידעו מה שקורה כאן. זה שיש פשעים של מסתננים ושל שב"חים זה ידוע, גם את הסיפור הזה לא הייתם אמורים לשמוע. ממה שאני הבנתי זה יצא בטעות. אני יכולה להגיד לך שיש מדי יום עשרות מקרים של הטרדות מיניות שלא מדווחים ולא מגיעים למשטרה, וגם אם הם מגיעים למשטרה אז הם לא מטופלים כי דרום תל אביב זה מקום שאפשר להחליף בו זהויות כמו גרביים, מאוד מאוד קשה לאתר פה אנשים".

| "מי שמגיע הנה מרגיש שהוא מעל החוק"

"כל מי שרוצה להעלם מתחת לפני השטח בגלל שעשה איזשהו פשע יגיע לכאן. אנחנו מדברים על מסתננים, על ערבים, על בדואים ועל כולם".

מאי מזכירה אירוע של אונס אכזרי שהתרחש לפני כשלוש וחצי שנים, בו מסתנן אריתראי אנס קשישה בדרום תל אביב. "אותו אונס אכזרי של קשישה שבוצע בידי מסתנן אריתראי גם הוא לא היה אמור לצאת החוצה. אנחנו הוצאנו את זה. משטרת ישראל מונחית לא לפרסם את הדברים האלה. למישהו שם למעלה נוח שלא ידעו על הפשעים שקורים פה באזור הנידח של דרום תל אביב".

(הקול היהודי)

"אם אתה מסתכל על האופי של הפשעים אתה רואה אנשים ש'לא שמים' על החוק. הם מתעדים את זה, הם לא מתביישים בזה ולא מסתירים את זה. הם עושים את זה בבוז ובגאווה. יש איזשהי אווירה שכל מי שמגיע לכאן מרגיש שהוא מעל החוק בגלל שהם באמת מעל החוק. ברגע שהם עומדים מול שופט, ארגוני 'זכויות אדם' בחסות ה'קרן להשמדת ישראל' מגבה אותם עם עשרות עורכי דין. רק עכשיו שמענו על המסתנן שאנס נכה והופחתו לו שנתיים מהמאסר. הם יודעים שיהיו להם עורכי דין ויחפשו איזה תירוץ עלוב שיקל איתם במשפט".

"זה מתחיל בגניבת אייפונים ונגמר בהטרדות של נשים. גם הנשים מקהילת העובדים הזרים מוטרדות ונאנסות לא פעם וזה לא מעניין איש. יהודיות כבר יודעות לא לעבור במקומות האלה".

אולי זה מוצדק להסתיר סיפורים כאלה ושהמשטרה תטפל בסיפורים כאלה בשקט ומתחת לרדאר בשביל למנוע חיכוכים ומריבות בין יהודים לערבים או בין יהודים למסתננים?

"ראשית, זה שולח מסר מאוד מאוד ברור לכל אלו שעושים מה שהם רוצים בדרום תל אביב העובדה שהמשטרה כביכול מעוניינת למנוע חיכוכים והיא לא תפרסם את זה. אבל זה שולח מסר עוד יותר גרוע, שהמשטרה והרשויות לפעמים יעדיפו להחליק את זה ולא לטפל בפשעים רק בשביל לא ליצור חיכוך".

לגופה של טענה, מאי לא מאמינה לטענה שיש אכן חשש מחיכוכים בין יהודים למסתננים או לערבים. "עם ישראל הוא עם אדיש".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד