בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מנצלים את הפסטיבל לצרכי מסיון

כנסיית "עמנואל" מפיצה חומרי מסיון במסווה "פסטיבל האור" שמפעילה עיריית ירושלים. מתנדבים של ארגון להב"ה מקיימים משמרת במקום

  • כ"א אייר תשע"ו - 11:37 29/05/2016
גודל: א א א
פסטיבל האור בירושלים (אוליביה פיטוסי)
פסטיבל האור בירושלים (אוליביה פיטוסי)

יהודים שבקרו השבוע ב"פסטיבל האור" בעיר העתיקה בירושלים נדהמו לגלות כי במקום מתקיימת פעילות גדולה של מיסיון תחת מסווה של הפסטיבל.

המטה למלחמה במיסיון של ארגון להב"ה קיבל פניות רבות על הכנסיה "עמנואל" השוכנת מול הכניסה הראשית למגדל דוד. הכנסיה הידועה בפעילות המיסיונרית שלה כל השנה, מקשטת את קירותיה בימי הפסטיבל בשביל ליצור הטעיה כאילו מבנה הכנסיה הוא חלק מאירועי הפסטיבל. מבקרים רבים נפלו להטעיה ומצאו את עצמם בלי לשים לב בתוך הכנסיה.

הכנסייה מקושטת לכבוד הפסטיבל (ארגון להב"ה)

"ברגע אחד תוך כדי טיול תמים אדם יכול למצוא עצמו בתוך כנסיה ללא שום סימן מקדים, הכנסיה כולה מכוסה באורות צבעונים ואין באפשרות המטייל התמים לזהות כי נכנס לכנסיה", סיפר אחד המדווחים. "בכניסה קיבל את פנינו בחור עם חיוך על הפנים שבכושר שכנוע ותמימות אומר לעוברים ושבים שכדאי להישאר ולשמוע. בפנים מוקרנים סרטי נצרות מהברית החדשה שמטיילי הפסטיבל התמימים, ביניהם גם אנשים דתיים, חושבים לתומם כי הסרטים הם חלק מאטרקציות הפסטיבל, וצופים בהם. וכשיצאנו מהמקום קיבלנו חומר מיסיונרי המסביר על אותו האיש".

בעקבות הפניות לארגון להב"ה הוחלט לקיים משמרת קבועה בכל ימי הפסטיבל מיום א' ועד יום ה' בכניסה לכנסיה על מנת לפעול שיהודים תמימים לא יכנסו למקום.

בנצי גופשטיין (יהודה פרל)

בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה מסר בתגובה: "חבל שיש חושך בפסטיבל האור. ועוד בעיר הקודש ירושלים. במקום מסתובבים נערים וילדים שהוריהם שולחים אותם לבלות ללא חשש כי חלילה ילדיהם יכולים לחזור לפתע נוצרים. בושה שמשטרת ישראל לא אוכפת את החוק כנגד המסיון המסכן מידי יום את יהדותם של מאות ואלפים. אנחנו נהיה שם, אני קורא לכל מי שנתקל במיסיון לדווח לנו במידית ואנחנו נשתדל לטפל בנושא ונדרוש לאכוף את חוקי מדינת ישראל האוסרים מיסיון".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד