בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החשש ממחאה: גננת נעצרה בביתה בשומרון

במשטרה חוששים מהפגנות כנגד מצעד התועבה וגננת נעצרה הלילה (ו') ושוחררה

  • יח"צ
  • כ"ו אייר תשע"ו - 08:54 03/06/2016
גודל: א א א

הלילה (שישי) פשטו כוחות יס"מ ובלשים על ביתה של משפחה באחד מישובי השומרון ועיכבו לחקירה את אם המשפחה, גננת ואם לארבעה ילדים.

הכוחות היו מצוידים בצו חיפוש עליו היתה חתומה שופטת בית משפט השלום בתל אביב שלומית בן יצחק, העירו את בני המשפחה והחרימו מחשב ואת מכשיר הפלאפון של האשה.

לאחר החיפוש לקחו הבלשים את האשה לחקירה ללא צו כלשהוא אך אפשרו לבעלה להתלוות אליה יחד עם תינוקם.

בתחנה תוחקרה האישה בנוגע למצעד הגאוה, אולם האישה אינם ידעה כלל מקיום המצעד והיא אינה קשורה לכל פעילות בנושא בשום צורה. מדובר באשה נורמטיבית, מעולם לא נחקרה במשטרה ואינה פעילה פוליטית.

לאחר כשעתיים שוחררה האישה ללא כל תנאי.

יש לציין כי בימים האחרונים סייעו בארגון חוננו לכמה אזרחים שעוכבו מבתיהם לתחנות המשטרה ונדרשו לחתום על התחייבות שלא יגיעו לתל אביב בזמן המצעד. בחוננו מציינים כי עד כה היה מדובר באנשים שנחקרו בעבר במשטרה או מזוהים אידיאולוגית עם התנגדות למצעד, אולם מעצר האשה הלילה מהווה חציית גבול נוספת הן בשל צורת המעצר באישון לילה והן בשל העובדה שלדבריה היא מעולם לא נחקרה במשטרה בעבר או פעלה בצורה כזו או אחרת למחאה כנגד המצעד.

בארגון חוננו המסייע למשפחה מוסרו בתגובה: "מחדלי המשטרה בנושא המצעד נמשכים רק שכעת מדובר במחדלים הקשורים לנקיטת צעדים דורסניים בסגנון הק.ג.ב. לעצור אשה נורמטיבית ב2 בלילה ללא סיבה וללא צו? אנו מקווים שהשותפים למעשה יתנו את הדין".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד