בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ברכת המפכ"ל למוסלמים לקראת הרמדאן

"פועלים להעמקת השיטור והשירות בקרב המגזר הערבי", אמר אלשיך

  • כ"ט אייר תשע"ו - 10:20 06/06/2016
גודל: א א א
מינויו של ג'מאל חקרוש, הניצב המוסלמי הראשון במשטרת ישראל (איתן אלחדז TPS)
מינויו של ג'מאל חקרוש, הניצב המוסלמי הראשון במשטרת ישראל (איתן אלחדז TPS)

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ברך את המוסלמים לקראת חודש הרמדאן שמתחיל השבוע.

בעמוד הפייסבוק הרשמי של משטרת ישראל נכתב בשם המפכ"ל: "ערב חג הרמאדן ברצוני לברך את כלל קציני ושוטרי משטרת ישראל המוסלמים החוגגים את הרמדאן ולצרף ברכה לכל תושבי מדינת ישראל המוסלמים ובכלל".

המפכ"ל כתב על תוכניות השיטור שמוקמות בימים אלה בתוך הציבור הערבי: "אנו, במשטרת ישראל, עושים כל מאמץ כדי להעמיק ולהרחיב את שירותי המשטרה בכלל ובקרב המגזר הערבי בפרט, ולצמצם את האלימות שמדירה שינה מעיני האזרחים הערבים. כפי שאישרה הממשלה, בימים אלו מוקמת ה״מנהלת״ בראשות ניצב ג'מאל חכרוש, אשר תסייע לקדם את כלל הנושאים התשתיתיים, הנדרשים להעמקת השיטור והשירות בקרב המגזר, תוך שיתוף פעולה ושיח שוטף עם הקהילה ועם ראשי הרשויות".

צום הרמדאן המוסלמי משבש את שגרת החיים של יהודים רבים. אתמול, ריקוד הדגלים המסורתי המתקיים בירושלים שובש לאחר שבג"ץ קבע כי יש לסיים את מעבר הצועדים ברחוב הגיא בעיר העתיקה עד לשעה 19:30, זאת בשל העובדה כי הערבים חוזרים לבתיהם לאחר מכן לקראת פתיחת צום הרמדאן.

כמו כן, שר הביטחון אביגדור ליברמן אישר שורה של הקלות עבור ערביי יהודה והשומרון לקראת חודש הרמדאן. בין היתר, תורחב כניסתם לשטח הר הבית ותתאפשר לרבים כניסה לרצועת עזה לביקור קרובי משפחה.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד