בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גל"צ נגד מארגני כנס 'בכל לבבך'

ענבל תמיר החליט לשים את ישיבת ההסדר רמת גן על המוקד בעקבות כנס גדול בעבודת ה' בו ישתתף, נכון לעכשיו, הרב דניאל סטבסקי

  • ח' סיון תשע"ו - 14:22 14/06/2016
גודל: א א א
הרב דניאל סטבסקי (מימין) והרב יהושע שפירא (משמאל) בכנס בשנים קודמות (בכל לבבך)
הרב דניאל סטבסקי (מימין) והרב יהושע שפירא (משמאל) בכנס בשנים קודמות (בכל לבבך)

בחודש הלועזי הבא מתקיים זו השנה החמישית כנס "בכל לבבך" - יום עיון סביב נושאים שונים עבודת ה'. מאחורי הכנס הצפוי להיערך בגני התערוכה בתל אביב עומדת ישיבת רמת גן. ענבל תמיר, עיתונאי בגל"צ, מצא דרך לחבל גם בזה.

בין הדוברים הרבים שמגיעים לכנס מצא תמיר את שמו של הרב דניאל סטבסקי והחליט לחולל מהומה על עצם השתתפותו של הרב סטבסקי - "השם החם בקרב נוער הגבעות" לדבריו, בכנס. האישום העיקרי בו מנופף תמיר הוא העובדה כי הרב סטבסקי ערך את החופה והקידושין בחתונה ש"זכתה" לשם "חתונת השנאה".

ענבל תמיר באירוע תמיכה במאיר אטינגר בשבוע שעבר

תמיר ציטט את הרב סטבסקי לאחר הצתת הבתים בכפר דומא, אז אמר הרב:"בידוע שכל המעשים המבקשים לייחס ליהודים, ערבים עשו, ואף חלקם הפרובוקטורים של המחלקה היהודית של השב"כ עשו על מנת להפלילם. כאשר בסופו של דבר ייוודע שיד הערבים בדבר בוודאי מאוכזבים מאוד יהיו מייסדי ומפעילי המחלקה נגד יהודים של השב"כ".

עוד הזכיר תמיר כי בשבוע שעבר הגיע הרב סטבסקי לאירוע התמיכה במאיר אטינגר שהשתחרר לאחרונה ממעצר מנהלי ממושך. בנוסף, פנה תמיר למשרד החינוך, לעיריית רמת גן ולעוד משתתפים כשהוא מתקיל אותם על נוכחותו הצפויה של הרב סטבסקי באירוע.

ממשרד החינוך נמסר לגל"צ כי"המשרד לא מעורב בתכני האירוע המדובר". ומעיריית רמת גן נמסר כי "הם אינם מעורבים לא במימון האירוע ולא בגיבוש התוכן". ראש עיריית רמת גן אמר גם הוא לרזי ברקאי כי הוא"לא מכיר את הכנס הזה ולא מתחמק, יש הרבה אירועים שקורים תחת חסות העירייה. אם אכן העובדות נכונות אז כמובן שנוריד את החסות".

הרב דניאל סטבסקי באירע תמיכה באטינגר (אברהם שפירא)

אורי פינסקי, מנכ"ל ישיבת ההסדר רמת גן הגיב: "בכנס 'בכל לבבך' אין כל נגיעה בעניינים פוליטיים. הוא עוסק אך ורק בענייני עבודת השם. עשרות רבנים, מרצות ומרצים מכל קצות הקשת הדתית לאומית וכן רבנים חרדיים מופיעים בו בענייני עבודת השם. מנהלי הכנס אינם משטרת דעות ואין מתפקידם לבחון את ההתבטאויות הפוליטיות של כל המרצים. אם הטענות נכונות ומי מהמרצים אכן התבטא בניגוד לחוק אזי אנו סומכים על רשויות אכיפת החוק שידעו לטפל בכך".

תגובות (10) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד