בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ההתנהגות שלהם חרגה מפרופורציות"

במשך שנים מאוים ברצח פעיל, אך דווקא כתיבת פוסט שלו על מפקדו של אלאור אזריה הביאה לחקירה במשטרה. אם שאלתם, מדובר בחקירה נגדו

  • י"ד סיון תשע"ו - 12:06 20/06/2016
גודל: א א א
מפגינים למען אלאור אזריה (הלל מאיר TPS)
מפגינים למען אלאור אזריה (הלל מאיר TPS)

אתמול (ראשון) נחקר תושב השומרון בחשד להסתה לאלימות, הטרדת עד והעלבת עובד ציבור. התסיסה ברשתות החברתיות כנגד עדותו של תום נעמן, מפקדו של החייל אלאור אזריה, הביאו את המשטרה להחלטה לחקור כותבי פוסטים בפייסבוק.

את עורך דינו של התושב, איתמר בן גביר, זה די מקומם: "ההתנהגות שלהם חרגה מכל פרופורציות. כולנו מכירים את רשת הפייסבוק ואת הרשתות החברתיות ויודעים שיש שם דברים פי מיליון יותר קשים ממה שמיוחס למרשי. משום מה, כאשר מדובר באמירות של שמאל מול חייל צה"ל וכל מיני דברים מפורשים אגב, זה לא מעניין את הפרקליטות. למשל, לאחרונה הגשתי תלונה של הסתה לרצח עלי ועל ברוך מרזל ובנצי גופשטיין".

"הנה כאן פתאום יש אמירה שמקפיצה את המשטרה. צריך שיהיה ברור - מותר להטיח ביקורת באותו מ"פ" אומר בן גביר. "על פי הטענה, אותו מ"פ שיקר בבית משפט, לפי הטענה, למעשה המ"פ דרך על הגב של אלאור אזריה ואמר דברים לא נכונים בשביל להתקדם, ואני לא מבין מה מצאה המשטרה לעצור את מרשי בצורה פופוליסטית כזו. אנחנו מבינים שבכלל ההודעה של דובר המשטרה הייתה לפני המעצר, זה מסביר את הכול".

"כבר שנים מאיימים עליו בגלל הפעילות בהר הבית, אבל כשהוא כותב פוסט אחד הוא מייד נעצר. בנוסף, אתמול בדיוק נקבע לו איזה ראיון במסגרת בקשת נשק אישי עבורו, ואני לא אתפלא אם יש קשר בין המעצר לבין בקשת הרישיון להחזקת הנשק".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד