בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרב סטבסקי ביטל את השתתפותו בכנס

עיריית רמת גן איימה לשלול את התקציב לכנס 'בכל לבבך' מבית ישיבת ההסדר ברמת גן בשל השתתפותו של הרב סטבסטקי, הרב ביטל את השתתפותו

  • כ"ז סיון תשע"ו - 17:26 03/07/2016
גודל: א א א
הרב דניאל סטבסקי (אברהם שפירא)
הרב דניאל סטבסקי (אברהם שפירא)

(הרב סטבסקי מדבר על "פרשת העינויים")

הרב דניאל סטבסקי הודיע כי לא ישתתף בכנס 'בכל לבבך' שיתקיים ביום חמישי הקרוב, זאת בעקבות איומים של עיריית רמת גן על אנשי ישיבת ההסדר בעיר לשלילת התקציבים מטעמה לאירוע, על סך מאות אלפי שקלים.
ענבל תמיר באירוע התמיכה במאיר אטינגר

הכל החל במהומה שיצר ענבל תמיר, כתב 'גלי צה"ל', שהבחין שהרב סטבסקי ישתתף בכנס. בתכנית של רזי ברקאי, השמיע ברקאי לראש העיר רמת גן ישראל זינגר קטע מדבריו של הרב
סטבסקי בתקופת "פרשת העינויים" בו הוא אמר שכל הפעולות המיוחסות ליהודים "בידוע שבוצעו על ידי ערבים ועל ידי אנשי המחלקה נגד יהודים של השב"כ". בגלי צה"ל הוסיפו שהרב סטבסקי ערך את החופה בחתונתו של יקיר אשבל, אשר במהלך הריקודים בה הונפו רובים ולמילות השיר 'זכרני נא' דקרו את תמונתו של עלי דוואבשה שנשרף למוות באירוע ההצתה בכפר דומא.

בנוסף, ענבל תמיר הזכיר כי הרב סטבסקי דיבר באירוע התמיכה במאיר אטינגר לאחר שחרורו ממעצר מנהלי של עשרה חודשים.

(אירוע התמיכה במאיר אטינגר בהשתתפות הרב סטבסקי)

ראש העיר הודיע בשידור שבמידה והדברים אכן נכונים הוא יורה על שלילת התקציב לאירוע אל אם הרב סטבסקי יוסר מרשימת הדוברים, וכך אכן היה. לרב סטבסקי נודע על האיומים כלפי ישיבת ההסדר והוא הודיע שבכדי לא לפגוע בכנס הוא לא יגיע אליו וביטל את השתתפותו.

תגובות (16) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד