בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הכבשים הגנובות הושבו לבעליהן

הכבשים שנגנבו ממושב רינתיה אותרו בכפרים ערבים

  • י"א תמוז תשע"ו - 09:04 17/07/2016
גודל: א א א
חלק מהכבשים הגנובות (דוברות המשטרה)
חלק מהכבשים הגנובות (דוברות המשטרה)

לפני כשבועיים בוצעה גניבה של 44 כבשים ממשק חקלאי במושב רינתיה שבאזור פתח תקוה. יחד עם הכבשים שנגנבו גם שני הכלבים של בעל המשק, שגודלו על ידיו מהרגע בו הם נולדו. כבכל אירוע של פשיעה חקלאית, חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של מג"ב מרכז.

מייד עם הגעתם למקום הגניבה, החלו הלוחמים בחיפושים אחר מסלול הבריחה של הגנבים, ולאחר שזיהו את העקבות, החלו להתחקות אחריהם. העקבות הובילו לעבר הכפר דיר בלוט, מרחק כמה קילומטרים ממקום הגניבה. בעודם הולכים אחר העקבות, איתרו הלוחמים 11 כבשים שהיו תוששות מכדי להמשיך בדרך ואספו אותן לבדיקה וטרינרית בטרם יושבו לבעליהן.

ביום רביעי האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ביחידה, פשטו לוחמי היחידה, יחד עם כוחות צה"ל, על מתחם בכפר דיר בלוט שבו על פי החשד הוחזקו חלק מהכבשים הגנובות. למרבה שמחתם של הלוחמים, מיד עם הגעתם למקום הם הצליחו לאתר את אחד מהכלבים הגנובים - הכלבה "סטאר", כשהיא קשורה לעץ. בנוסף איתרו הלוחמים שישה כבשים נוספים שהיו במקום.

כמו כן במקום נעצר ערבי בעל המקום ושניים נוספים ששהו במקום ועל פי החשד שותפים לעבירה. החשודים נחקרו ומעצרם הוארך במחמישה ימים.

ביום חמישי בשעות הצהריים, בעקבות מידע מודיעני נוסף שעלה בחקירת החשודים, הגיעו לוחמי היחידה למתחם נוסף בכפר קיביא, שם איתרו 10 כבשים נוספים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד