בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"נלמד את השמאלנים את ערכי הדמקורטיה"

בנצי גופשטיין מגיב לתלונות שהוגשו נגדו בשל כוונתו להפגין נגד מצעד התועבה. הרב יעקב אריאל מביע תמיכה ברב יגאל לונשטיין

  • י"א תמוז תשע"ו - 20:05 17/07/2016
גודל: א א א
בנצי גופשטיין (יהודה פרל) (צילום: יהודה פרל)
בנצי גופשטיין (יהודה פרל) (צילום: יהודה פרל)

חברת הכנסת מיכל רוזין (מר"צ), פנתה היום לשר לביטחון פנים גלעד ארגן ובקשה לחקור את יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין בעקבות קריאתו של גופשטיין בפייסבוק לבוא ולהפגין נגד מצעד התועבה המתוכנן בירושלים.

במאמר של גופשטיין שפורסם באתר 'חדרי חרדים' כינה גופשטיין את משתתפי המצעד "כל הסחי והמאוס של החברה, תחתית החבית של המין האנושי, שכל מטרתם להפיץ את הזוהמה שלהם ולטנף את אווירה של עיר הקודש" גופשטיין קרא לציבור הרחב להגיע להפגנה שיקיים בגן הפעמון עם תחילת המצעד: "אין צורך להכביר במילים על המיאוס שבאותם אנשים. די לנו אם נזכיר את דברי חז"ל בבראשית רבה כ"ו, ה', לפיהם נגזרה הגזרה על דור המבול בעקבות כך שהכירו רשמית באותה תועבה (ראה גם חולין צ"ב:). והיום במדינת היהודים (שאמורה להיות גם מדינה יהודית) מכירים באותה צורת חיים כדבר לגיטימי, וראשי השלטון אף תומכים ב"זכותם" של אותם אנשים לחיות כבהמות".

חה"כ רוזין טענה בפנייתה לארדן כי יש בדברים משום רמיזה לפגיעה במשתתפי המצעד, ובקביל, אנשי ארגון "הבית הפתוח" בירושלים הגישו במשטרה תלונה נגד גופשטיין.

גופשטיין הגיב לדברים ואמר כי הוא "שמח ללמד את השמאלנים את ערכי הדמוקרטיה".

"מדהים שדווקא אלה המציגים עצמם כליברליים וכנאורים וטוענים כל היום בשם זכויות האזרח וחופש הביטוי מבקשים לסתום לי את הפה ומנהלים ציד מכשפות כנגד כל מי שחושב שמדובר במצעד מתועב" אמר גופשטיין והוסיף: "אמשיך לומר את דעותיי שהן דעות התורה ואקיים מחאה נגד הפגיעה בצביון היהודי של ירושלים והרצון של חבורת פרובוקטורים להבעיר את העיר. חמור מאוד שהמשטרה מאפשרת את קיום המצעד הפוגע ברגשות התושבים בירושלים. יש להצטער שהצועדים פוגעים במרקם החיים העדין".

| "המצעדים והלגיטימציה יוצרים את הבעיה"

בתוך כך, רבה של רמת גן, הרב יעקב אריאל, התייחס היום (א') למתקפה התקשורתית נגד הרב יגאל לונשטיין, מראשי המכינה הקדם צבאית בעליף בכנס 'ציון וירושלים' שהתקיים בשבוע שעבר.

הרב אריאל ציין בפתח דבריו כי "אולי הסגנון (של הרב לוינשטיין) היה בוטה מדי, ואפשר להתווכח על הסגנון, אבל הבעיה היא בעיה אמיתית וצריך להעמיד אותה בצורה נכונה".

"אנחנו לקראת פרשת פנחס וקראנו את הסיפור של בלעם שרצה להרוס את עם ישראל דרך הריסת המשפחה, והתפקיד שלנו הוא לחזק את המשפחה", אמר הרב אריאל. "משפחה נורמטיבית זה אב ואם וילדים. משפחה לא נורמטיבית היא לא משפחה מסודרת ותקינה, ויש לה בעיות פסיכולוגיות ואחרות".

הרב אריאל מוסיף ואומר כי מצעדים ולגיטימציה מעצימים את הבעיה. "זה יוצר את הבעיה. מדוע? יש נערים בגיל ההתבגרות שמחפשים את הזהות שלהם ובמקום לעזור להם למצוא את הזהות הטבעית והנורמטיבית שלהם, דוחפים אותם ללכת לכיוון הפוך ולהרוס את החיים שלהם. לכן צריך למצוא את הדרך הראויה והאמיתית לטפל בנושא ולאפשר לאותם אנשים שלצערנו, ואני בטוח שגם לצערם, לא מקימים משפחה נורמטיבית, לעזור להם להקים משפחה כזו".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד