בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המשטרה הזהירה עשרות פעילים לקראת המצעד

הלילה חולקו צווי אזהרה לתושבים ביצהר, פעילים מלהב"ה קבלו צווי אזהרה בימים האחרונים

  • י"ד תמוז תשע"ו - 08:16 20/07/2016
גודל: א א א
(דוברות המשטרה)
(דוברות המשטרה)

שוטרים התדפקו במהלך הלילה על דלתותיהם של כמה וכמה תושבים ביצהר וחלקו להם צווי אזהרה לקראת מצעד התועבה שיתקיים מחר (ה') בירושלים.

אתמול דווחו בארגון 'להב"ה' כי שמונה פעילים שלהם קבלו אזהרות וצווים דומים בימים האחרונים לקראת המצעד. חלקם התבקשו להתחייבשלא ייכנסו לירושלים ולא ישתתפו בהפגנת ארגון להב"ה נגד המצעד. חלק מהפעילים סירבו לחתום על התחייבות, חלק אחר חתם תוך מחאה.

בנצי גופשטיין, יו"ר הארגון מסר: "משטרת ישראל רוצה לכסות על המחדל של שנה שעברה ומחלקת צוים דרקוניים המתאימים לטורקיה. חבל שמשטרת ישראל אישרה את המצעד שוב בלב ירושלים אך לאחר שאישרה אותו עליה להבטיח לכל המעוניין למחות להגיע ולמחות".

עו"ד איתמר בן גביר מסר: "חזרנו לימים בהם המשטרה רודפת פעילים על בסיס דעות. הפכנו למשטרת מחשבות, ויש להצטער על שיחות איומים שנועדו להרתיע ולפגוע בחופש הביטוי. אמליץ לפעילים לתבוע את המשטרה על עוגמת הנפש שנגרמת להם. אני אומר לפעילים: 'אל תרתעו מלהפגין'. חופש הביטוי הוא ציפור נפשה של הדמוקרטיה ומותר להפגין נגד התועבה ברחובות ירושלים".

הרב דב ליאור קרא אתמול לציבור הרחב להגיע ולמחות נגד המצעד אותו הוא כינה "תועבה". הרב פנה למפגינים ואמר: "אתם מצטרפים לגדולי ישראל שבכל הדורות שבכך שמחו נגד מעשים מעין אלו הצילו את עם ישראל".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד