בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ליברמן זימן לבירור את מפקד גל"צ

בעקבות תוכנית שהוכנה בתחנה על המשורר הערבי מוחמד דריווש. "ברור מאליו שזה דבר שמהווה ליקוי מאורות ולא ניתן לעבור על כך לסדר היום"

  • י"ד תמוז תשע"ו - 11:51 20/07/2016
גודל: א א א
אביגדור ליברמן (הלל מאיר TPS)
אביגדור ליברמן (הלל מאיר TPS)

שר הביטחון אביגדור ליברמן זימן את ירון דקל, מפקד תחנת הרדיו גל"צ לשיחת בירור בעקבות תכנית שהוכנה לשידור בתחנה על המשורר הערבי מוחמד דריווש, כחלק מסדרת תכניות על טקסטים ישראליים מכוננים במסגרת האוניברסיטה המשודרת.

"על פניו נראה שמדובר בעניין חמור שבו מי שכתב טקסטים נגד הציונות שמשמשים עד היום כדלק לפעולות טרור נגד מדינת ישראל זוכה שהתחנה הצבאית תכלול אותו ואת יצירותיו כחלק מטקסטים מכוננים של החברה הישראלית יחד עם 'ירושלים של זהב' ו'מגש הכסף'" אמר ליברמן. "ברור מאליו שזה דבר שמהווה ליקוי מאורות ולא ניתן לעבור על כך לסדר היום".

השרה מירי רגב הצטרפה גם היא לביקורת על גל"צ: "גל''צ ירדה מהפסים. תחנה ציבורית במשרד הביטחון לא יכולה להרשות לעצמה להעצים ולפאר את הנרטיב האנטי ישראלי במסגרת תוכנית רדיו שתכליתה עיסוק ב- 'טקסטים מכוננים של הישראליות'. אמרה רגב. "מחמוד דרוויש איננו ישראלי. הטקסטים שלו אינם ישראלים ומהותו התנגדות לערכים המרכזיים של החברה בישראל".

"עלינו להלחם בתכני ההסתה ה"פלסטינים" שמופיעים בספרי הלימוד ובאמצעי התקשורת שלהם ולא לתת להם במה נוספת במימון ציבורי, בתחנה צבאית".

"לא יתכן שהציבור יממן תחנת שידור הפוגעת ברגשותיו ונותנת במה לנרטיב פלסטיני המתנגד לעצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית. אני קוראת שוב לשר הביטחון ליברמן לעשות סדר. חייבים להוציא את גל"צ ממערכת הביטחון".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד