בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: שוטרים מזהירים אשת חינוך בביתה

בני משפחת ישי שליסל עוכבו לחקירה במהלך הלילה במקביל לצווי אזהרה נוספים שחולקו בישוב יצהר, בין השאר, לאשת חינוך • צפו בפשיטה הלילית

  • י"ד תמוז תשע"ו - 13:17 20/07/2016
גודל: א א א
השוטרים מתדפקים על בבית משפחה ביצהר (חוננו)
השוטרים מתדפקים על בבית משפחה ביצהר (חוננו)

שוטרי משטרת ישראל פשטו הלילה (רביעי) על ביתו של ישי שליסל ועיכבו לחקירה שישה מבני המשפחה. בשעה 12:15 יתקיים דיון בבית המשפט השלום בירושלים על הארכת מעצרו של אחד מהם.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את המשפחה אמר בתגובה לעיכוב ולמעצר:"המשטרה הודתה בפני רוב הנחקרים שלא היה שום בסיס לעיכוב, מדובר בהתעללות בבני משפחה רק בגלל היותם בני המשפחה של ישי שליסל".

"הפשיטה על בית המשפחה הבוקר לא תסיר את החרפה והפשלה המשטרתית בשנה שעברה ולא מתקנים עוול בעוול אחר, לא חוקרים אנשים חפים מפשע בחקירות שווא רק בגלל מעשים שעשה בן המשפחה".

במקביל פשטו כוחות משטרה רבים על בתי משפחות בישוב יצהר בשומרון. השוטרים הגיעו לביתה של אשת חינוך, אם לארבעה ילדים ואחות שכולה, אשר לאחרונה נלקחה לתחנת המשטרה לאחר שמאן דהוא זייף חשבון פייסבוק על שמה ופנה בשאלות שונות לדף פייסבוק של בעלי נטיות הפוכות.

השוטרים דפקו על הדלת ולאחר מכן הקריאו לאשה נוסח של אזהרה מפני אמירות כנגד חד מיניים, הגעה למצעד התועבה או לירושלים בכלל ביום חמישי. השוטרים לא הביאו לאשה עותק מהנוסח שהקריאו לה.

"אחד השוטרים הקריא לי ממסמך שאסור לי ביום חמישי בזמן המצעד להגיע לירושלים, להתקרב למצעד, לפגוע במישהו שם בנפש או בגוף ושבמידה ואעבור על כך אני צפויה לטיפול חמור של המשטרה", סיפרה האשה.

שוטרים ביצהר הלילה (חוננו)

"זה לא נעים. זו לא הפעם הראשונה שעושים לי את זה. לא עשיתי כלום, לא היה לי מושג שיש מצעד והם מחליטים שאני סכנה לציבור ואי אפשר להתנהל ככה בחיים", אמרה. "אין לי קשר לעניין הזה, לא עשיתי מעולם דבר בנושא, אני לא מתבטאת בשום צורה בנושא ולא מפגינה נגד זה. נטפלים סתם לאישה נורמטיבית שומרת חוק בלי שום סיבה. זה מטריד כי אני ברשימות שלהם ועכשיו כל פעם יציקו לי בעניין למרות שהם הבינו לפני המצעד בתל אביב שהם טעות".

לאחר מכן עברו השוטרים לבית נוסף שם דפקו בחזקה על הדלת אך לא זכו למענה ויצאו מהישוב.עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו שמסייע לאישה מסר בתגובה: "כבר בפעם הקודמת הצדדים הבינו כי מדובר בטעות ואין למרשתי כל קשר לעניין. חרף זאת משטרת ישראל ממשיכה לפגוע בזכויותיה ברגל גסה, ולצבוע את מרשתי על לא עוול בכפה בצבעים של "אזרחית מסוכנת" שטעונה התראות ליליות. הגעת השוטרים הלילה לביתה, בשעת לילה מאוחרת, תוך שהם נכנסים לחצרים ללא צו, הינה הטרדה, ובכוונתנו למצות את כלל זכויותיה של מרשתי במספר הליכים בעניין. אנו נגיש תלונה על העוולות המשטרתיות ועל הפגיעה שלא בצורך באזרחים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד