בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אטינגר: "מזועזע מהדלפת הראיון"

מאיר אטינגר מגיב להדלפת הראיון ב'בשבע' לערוץ 2. "הזדעזעתי לשמוע שההקלטות שלי שודרו הערב בערוץ 2" אומר מאיר לקול היהודי

  • כ"ב תמוז תשע"ו - 22:15 28/07/2016
גודל: א א א
מאיר אטינגר (הקול היהודי)
מאיר אטינגר (הקול היהודי)

(ראיון של מאיר אטינגר לקול היהודי בחודש שעבר)
במהדורת החדשות של ערוץ 2 שודרה הערב כתבתו של עופר חדד בה הוא הביא ראיון שקיימו כתבי עיתון 'בשבע' עם מאיר אטינגר. בכתבה בערוץ 2 נשמעה הקלטה שנעשתה על ידי כתבי 'בשבע' בזמן ששוחחו עם מאיר לצורך הכנת הכתבה.
כששמע מאיר הערב שהדברים הגיעו לערוץ 2 ושם נעשתה כתבה על בסיסם הוא היה מופתע. לטענתו מדובר בהתנהלות לא ראויה של אנשי 'בשבע' שהבטיחו לו שהדברים לא יפורסמו בשום מקום אחר, בפרט לאחר שבראיון עצמו הוא הבהיר את יחסו לתקשורת החילונית.
בשיחה עם הקול היהודי אומר מאיר: "העניין של תקשורת יהודית היא תקשורת שמפתחת קשר שבנוי על אמון ותמימות. המלחמה שלנו היא בתרבות שמנחילה התקשורת החילונית, תרבות שעניינה לסכסך, לייצר מחלוקות ולפתח חשדנות בין יהודים".

"הזדעזעתי לשמוע מחברים שהראיון שנתתי לכתבי 'בשבע' הודלף על ידי מי ממערכת העיתון לאנשי ערוץ 2. ההסכמה שלי להתראיין לעיתון 'בשבע' נבעה מההבנה שמדובר באנשים יראי השם. כפי שאמרתי בראיון ב'בשבע', דברים שגם הופיעו בכתבה בעיתון, אני מסרב באופן שיטתי להתראיין לכלי תקשורת שאינם נאמנים לתורה ולמצוות כיוון שהם מכתיבים את השיח ולא מאפשרים לי לדבר בחופשיות מתוך האמונה שלי. העובדה שההקלטה של הראיון הגיעה לידי ערוץ 2 היא חמורה".

(צילום מסך)

מאיר מספר שבמהלך הראיון, כשישבו איתו כתבי העיתון, הוא הבחין במכשיר ההקלטה על השולחן וכשהוא שאל את הכתבים לשם מה הם מקליטים הם השיבו ש'אין לו מה לדאוג, הדברים לא ייצאו לאף אחד'.

"בראיון בעיתון הם כותבים בשמי שסרבתי להתראיין לכלי תקשורת שאינם נאמנים לתורה ומצוות אז הם מדליפים הקלטות של הראיון שעשיתי איתם. אני לא יודע אם הם עשו את זה בשביל כסף או בשביל רייטינג, בכל אופן זו רמאות וודאי שלאנשים יראי השם לא ראוי להתנהג כך. כעת אני מבין באופן ברור שאין באמת הבדל בין 'בשבע' לערוץ 2".

ממערכת 'בשבע' נמסר ל'קול היהודי' בתגובה: "קטעי ההקלטה מהריאיון עם מאיר אטינגר הועברו לכתב ערוץ 2 מבלי שהיה ידוע על סיכום האוסר על כך. במידה ואכן סוכם כך עם אחד הכתבים - הסיכום לא היה ידוע למערכת. הצטערנו לשמוע שמר אטינגר נפגע מהמהלך".

תגובות (14) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד