בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אותה פרקליטות סוגרת תיקים למסיתים ערבים"

אלירז פיין מגיבה לכתב האישום שהוגש נגדה בגין הסתה: "מקווה שעם ישראל מבין שהתקשורת הופכת באוטומט את כל מי שאוהב לאויב"

  • ה' אב תשע"ו - 16:03 09/08/2016
גודל: א א א
הרס ביצהר, ארכיון (סטודיו מרקם)
הרס ביצהר, ארכיון (סטודיו מרקם)

פרקליטות מחוז מרכז פרסמה הודעה מפורטת על הגשת כתב אישום נגד אלירז פיין, כבת 25, תושבת יצהר עד לא מכבר בגין עבירות של הסתה לאלימות.

פיין נעצרה לפני כשנתיים בתקופה שבה כוחות הביטחון קיימו הריסות רבות של בתים בגבעות יצהר ותושבים הגיבו על כך בזעם כלפי השוטרים בשטח ומעשי 'תג מחיר' כלפי ערבים.

אלירז פיין מגיבה למעצר: "מה באמת מסכן את החיילים שלנו?!"

על פי כתב האישום, פיין כתבה בפורום של אנשי היישוב 'יצהרניקים' שדן בדרכי פעולה נגד ההרס:"...אני בעד זריקת אבנים (על יהודים, כמובן שעל ערבים אין שאלה) בסיטואציות מסוימות- גם אם האבן תביא למותו של חייל!!! אגבה מול כל גוף חיצוני את זורקי האבנים, גם במקרים שבהם לא היו נחוצים בעיני!".

אוהל צבאי שנקרע במסגרת העימותים בין המתיישבים לצה"ל ביצהר (דובר צה"ל)

בפרקליטות מוסיפים שבנוסף, פיין הביעה בכמה הזדמנויות הזדהות עם יהודים המבצעים פעולות נקם נגד ערבים, כמו שריפת מוחמד אבו-ח'דיר שבוצעה כנקמה על רצח שלושת הנערים בגוש עציון. לאחר מעצר החשודים במעשה כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אני גאה ושמחה לגלות שיש יהודים שלא יכלו לעמוד מנגד ולשתוק!! שולחת ברכב חזק ואמץ לעצורים (שאינני מכירה כלל) החשודים ברצח הערבי למש' אבו חדר". גם לאחר הצתת כנסיית הלחם והדגים כתבה פיין, על פי כתב האישום, דברים המשתמעים כהזדהות עם המעשה.

בתגובה לכתב האישום אומרת אלירז פיין לקול היהודי כי היא לא קבלה אפשרות לשימוע בפני הפרקליטות כפי שמגיעה לה על פי חוק. עוד היא מוסיפה: "אני חוזרת ואומרת, ואמרתי זאת גם בזמן המעצר ההזוי וגם אחריו - אנחנו אוהבים את חיילי צה"ל! אנחנו מחבקים אותם ותומכים בהם ככל שיש בידינו. עשרות חיילים נהנו מעוגות מעשי ידיי. יש לי אחים וגיס בצבא. חלקם בסיירות מובחרות. מעולם לא חשבתי לפגוע בחיילי צה"ל!".

פיין מוסיפה: "זו בושה שפרקליטות שסגרה תיקים לערבים אזרחי ישראל שתמכו בדעא"ש, שתמכו בזריקת אבנים ובקת"בים על ג'יפים של חיילינו, שתמכו במחבלים רוצחים - פרקליטות שסגרה תיקים לשמאלנים שמעוניינים באמת לפגוע בחיילי צה"ל - נתפסת למשפט שהוצא מהקשרו ועוות. גם השופט שפסק לשחרר אותי בזמנו קבע כי לא נשקפת מהדברים מסוכנות ולא הבין על מה המהומה".

"פרקליטות שגם הגישה את כתב האישום ברמיסה גסה של זכויותיי והתנהלה בחלקלקות כדי לא לאפשר לי שימוע שהיה מונע את הגשת כתב האישום האומלל הזה. ברור שמטרת הפרקליטות היא להשחיר את פני המתיישבים בכל מקום שהם על בסיס כלום - על מנת להכשיר את השטח לגירוש נוסף - דבר שיפגע בחוסנו ובטחונו של עם ישראל!".

"נשאר לי רק לקוות שעם ישראל מבין שהתקשורת הופכת באוטומט את כל מי שאוהב לאויב... ואני תפילה שלא יאמינו להכפשות".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד