בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"יש מציאות גיהנום מעבר לגן העדן שלך"

מאי גולן זועמת על דברי נשיא המדינה ריבלין שתמך בהתנדבות של חיילים עם מסתננים

  • ו' אב תשע"ו - 21:32 10/08/2016
גודל: א א א
ראובן ריבלין (הלל מאיר TPS) (הלל מאיר TPS)
ראובן ריבלין (הלל מאיר TPS) (הלל מאיר TPS)

פעילים למען תושבי דרום תל אביב מביעים מורת רוח מדבריו של נשיא המדינה ראובן ריבלין אתמול שתמך בהתנדבות חיילים אצל ילדי מסתננים.

הפעילים מזכירים שאך לפני כשנה כשהפגינו מול ביתו של הנשיא, יצא אליהם ריבלין והבטיח להם לערוך סיור בשכונות ולסייע להם, אך זה כמובן לא התרחש. במקום זאת, בחר הנשיא לעודד התנדבות של חיילים עם ילדי מסתננים, דבר שהשבוע החליטו במשרד הביטחון על הפסקתו.

מאי גולן העומדת בראש תנועת 'העיר העברית' הפועלת נגד השתלטות המסתננים על שכונות דרום תל אביב אמרה לקול היהודי:"אני לא יודעת מה קרה לנשיא המדינה ריבלין שהפך את עורו מאז שתפס את כסא הנשיאות, אבל כנראה שהוא שכח מה זה להיות אזרח מן השורה שלא משרתים אותו יום ולילה ואין לו אבטחה 24/7".

ריבלין, אתה מוזמן... דרום תל אביב

גולן הוסיפה לתקוף את ריבלין: "אני מניחה שממש לא אכפת לריבלין מהעובדה שיש כאן 100,000 מסתננים ונתונים של אלפי לידות בשנה, עם סכנה דמוגרפית, ציביונית ותרבותית למדינת ישראל. לכן אני קוראת ללוחם זכויות האדם ריבלין ללכת על זה עד סוף ולא להיות צבוע ומזמינה אותך מר ריבלין ההומאני ויפה הנפש, לבוא עם משפחתך לחיות רק כמה ימים במדינת דרום ת״א - יחד עם המסתננים וילדיהם. אולי אז תחשוב פעמיים לפני שתארח בלשכתך עמותות שמאל קיצוניות שפועלות בכל מאודן על מנת לשנות את הצביון היהודי במדינת ישראל ואולי תחשוב שלוש פעמים לפני שתתמוך בהשחתת ושטיפת המוחות שמעבירים את חיילי צה״ל בכדי שיתנדבו עם ילדי מסתננים בלתי חוקיים".

רוצה להישאר מעודכן? דוא"ל עם הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!

"אולי אני צריכה להזכיר לך שלא חסרים ילדי אזרחים ישראלים שזקוקים להתנדבות החשובה הזאת ובמקום לעודד את חיילי צה״ל להתנדב עם ילדים שמשמשים - לא יותר מאשר קלף מיקוח של הוריהם כדי להתאזרח בצורה לא חוקית בארץ ישראל, תתעורר מר ריבלין. כי יש מציאות גיהינום מעבר למציאות גן העדן בה אתה חי - וקוראים לה לחיות עם המסתננים! אז אל תרגיש נפלא עם עצמך על חשבון סבלם של תושבי השכונות של מדינת דרום ת״א - זה דוחה".

ריבלין אמר אתמול בטקס בבית הנשיא: "אין זה חטא ברמה החברתית של מדינת ישראל שחיילי ישראל יושיטו את ידם לחסרי ישע כמו ילדי פליטים אשר הוריהם ייתכן מאוד והפרו את החוק בישראל ונכנסו בצורה לא חוקית אליה מטעמים שונים ואחרים. הילדים אינם אשמים".

דבריו של ריבלין מגיעים על רקע פעילותו של סגן שר הביטחון אלי בן דהן (הבית היהודי) בנוגע למדיניות ההתנדבות של חיילים עם ילדי המסתננים בדרום תל אביב, דבר שחזר על עצמו פעמים רבות בשנים האחרונות. בן דהן פנה לפני כמה ימים לרמטכ"ל בדרישה לבטל את ההתנדבויות הללו.

תגובות (11) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד