בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אם ניהרג תתנו לנו להיקבר בעפרה?"

בוגרי שמינית בישוב עפרה פנו לראש הממשלה לקראת מועד גיוסם לצה"ל. "אנו חוששים בעקבות מקרה זה שמא יקרה לנו מקרה דומה חס וחלילה ומבקשים מכם להבהיר לנו מה יקרה אם חלילה ניפגע"

  • ז' אב תשע"ו - 12:00 11/08/2016
גודל: א א א
חיילים בצוק איתן (דובר צהל)
חיילים בצוק איתן (דובר צהל)

שמינסטים בישוב עפרה בבנימין שגרו מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת גיוסם לצה"ל על רקע התנהלות המדינה ומשרד הביטחון בנוגע לשיפוץ ביתו של יהודה הישראלי שנפצע במבצע 'צוק איתן' באורח קשה.

השמינסטים פנו במכתבם גם לשר הביטחון אביגדור ליברמן, לרמטכ"ל גדי אייזנקוט, לראובן ריבלין נשיא המדינה ולשרת המשפטים איילת שקד. "אנו בוגרי שמינית מהישוב עפרה העומדים בפני שירות משמעותי בצה"ל" פתחו השמינסטים את מכתבם, "פונים אליכם בעקבות פציעתו של שכנינו החייל הגיבור יהודה יצחק הישראלי והפקרתו על ידי מדינת ישראל וצה"ל, בשל מגוריו בישוב עפרה הנמצא ביהודה ושומרון שמתבטאות בכך שלא מאפשרים ליהודה לשוב להשתקם בביתו בצורה מכובדת ולבנות לו יחידת דיור וזאת לאחר שהקריב את גופו ומשפחתו וכל היקר לו למען מדינת ישראל".

"אנו נמצאים באותה צומת דרכים שבה ניצב יהודה ומעלים תהייה לגבי עתידנו ושירותנו הצבאי במקרה אסון (פציעה או ח"ו מוות). אנו חוששים בעקבות מקרה זה שמא יקרה לנו מקרה דומה חס וחלילה ומבקשים מכם להבהיר לנו מה יקרה אם חלילה ניפגע. האם תאפשרו למשפחתנו לבנות את הדרוש לשיקומנו? אם חלילה ניהרג האם תתנו לנו להיקבר בעפרה?"

"אנו דורשים את הדבר המוסרי והמתבקש לפיכל קריטריון לכלל אזרחי ישראל באשר הם, ובמיוחד ליהודים אשר משרתים את מדינתם נאמנה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד