בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חינוך ל"הכלת" החד מיניים כבר בגן הילדים

עיריית תל אביב תממן את פעילות עמותת 'חוש"ן' גם עבור הגיל הרך

  • י"א אב תשע"ו - 16:59 15/08/2016
גודל: א א א
בניין עיריית תל אביב (דוד שי, ויקיפדיה)
בניין עיריית תל אביב (דוד שי, ויקיפדיה)

לעמוד הסיקור המלא»»

עמותת 'חוש"ן' (מרכז החינוך וההסברה של "הקהילה הגאה" בישראל) תפעל מעתה בתחום ההסברה גם עבור הגיל הרך בתל אביב, במימון עיריית תל אביב - יפו.

עמותת 'חוש"ן' פועלת כבר כמה שנים במוסדות חינוך על יסודיים ברחבי הארץ. בין היתר פועלת העמותה בעיר תל אביב במימון העירייה. מטרת הפעילות של העמותה היא הגברת הלגיטימציה וההכלה של אנשים המגדירים עצמם "חד מיניים" בחברה בישראל.

פעילויות העמותה מתמקדות בעיקר במפגשים של פעילי העמותה, 'חד-מיניים' בעצמם, עם תלמידי מוסדות החינוך ונסיון ליצור "מפגש בלתי אמצעי" של התלמידים עם הסיפורים האישיים של הפעילים.

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

כעת, כאמור, מרחיבה העמותה את פעילותה לעבודה גם עם ילדי בתי הספר היסודיים בתל אביב ואפילו עם ילדי הגיל הרך, אותם מתכוונים לחשוף לסוגיות הללו על אף גילם הצעיר. בהודעת העמותה הבוקר (ב') בפייסבוק אנשיה ברכו את אנשי העירייה שאפשרו את המהלך ואחלו: "מי יתן ותהוו מודל לערים נוספות כי רק חינוך מביא שינוי".

מעיריית תל אביב נמסר, כי "עיריית תל אביב-יפו דוגלת ומקדמת את ערכי הדמוקרטיה, סובלנות וקבלת כלל תושביה כשווים.על כן, אינה רואה בהכרה במשפחות חד מיניות דבר הנתון למחלוקת ציבורית. העירייה תמשיך לסייע לכל פעילות המקדמת את ערכי השוויון והדמוקרטיה".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד