בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"תתחייב בפני לא להישבר ולהחזיר את אורון"

הרצל שאול אביו של החייל שנהרג בעזה הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה ומאבק על השבת גופת בנו. שעות לפני מותו השביע את בנו שלא ירפה עד שיחזירו את אורון לישראל

  • א' אלול תשע"ו - 13:00 04/09/2016
גודל: א א א
אורון שאול הי"ד
אורון שאול הי"ד

בסוף השבוע האחרון הלך לעולמו הרצל שאול ז"ל, אביו של אורון הי"ד שגופתו מוחזקת בידי חמאס יחד עם גופתו של החייל הדר גולדין הי"ד. הרצל נאבק יחד עם אשתו והוריו של הדר גולדין להשבת גופותיהם. הלוויתו תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין בפוריה.

הרצל כבן 54 שהיה חולה נפטר במהלך יום שישי האחרון.רעייתו של הרצל, זהבה, ושני בניהם הנוספים,אבירם ואופק, הודו במהלך ההלוויה לאנשים הרביםשתמכו במשפחה ברגעיה הקשים. "אנו מודים לאלפי האנשים במדינת ישראל שחיבקו, ברכו והתפללו בשבועות האחרונים. האהבה הגדולה שהורעפה מכל קצוות הארץ עודדה וחיזקה את אבא בימיו האחרונים", נמסר מבני המשפחה.

>לחץ כאן ותישאר מעודכן בכל הכותרות החשובות!<

הרצל ביקש מעט זמן לפני מותו מבנו הבכור אבירם,בןה-24, שיתחייב בפניו שלא ירפה עד שיחזירו את אורון לישראל. "מאוד רציתי והתפללתי לראות את אורון חוזר אבל לא היה לי כוח יותר. התישו אותי ושברו אותי. אני מבקש שתתחייב בפניי שלא תישבר ותחזיר את אורון לאמא שלו", אמר האב.

ממשפחתו של הדר גולדין הי"ד נמסר: "משפחת גולדין משתתפת בצערה העמוק של משפחת שאול עם פטירתו ממחלה קשה של הרצל ז"ל. צוואתו של הרצל חדה וברורה ואנו, ביחד עם כל עם ישראל, נעשה הכל בכדי למלא אותה ולהשיב את אורון והדר חזרה הביתה".

בחודשים האחרונים הגבירו בני המשפחות את פעילותם סביב הדרישה להשבת גופות בניהם. סביב ההסכם עם טורקיה שנחתם לאחרונה דרשו בני המשפחה מראש הממשלה ופוליטקאים נוספים כי יכללו את השבת גופות הבנים בהסכם, אך ללא הועיל.

בנוסף החליטו בני המשפחה לחסום את המעברים מישראל לרצועת עזה כמחאה. האב הרצל ז"ל השתתף גם הוא במחאות. בני המשפחה הקימו מאהל מחאה בירושלים שקופל בהנחיית בני המשפחה לתקופת השבעה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד