בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כך עזבה הנערה את החבר הערבי

סיפור התבוללות אחד מיני רבים שהתרחש בעיר אילת בחודשים האחרונים. אביו איים כי ירצח את השניים באים יגיעו לבית כנסת. "אחרי שניתקתי את הקשר הבנתי עד כמה זו הייתה טעות"

  • כ"ה תשרי תשע"ז - 21:10 27/10/2016
גודל: א א א
מסגד. ארכיון
מסגד. ארכיון

משה בן זקרי הוא הפעיל הבולט בעיר אילת שפועל כנגד התבוללות. הוא יושב ראש מטה ארגון להב"ה בעיר ומעת לעת הוא מטפל ועוזר לבנות ישראל שנקלעו לקשרים עם ערבים.

לפני מספר שבועות קיבל בן זקרי פניה ממתנדבת בארגון להב"ה שביקשה ממנו לטפל במקרה של בחורה מהעיר אילת שנקלעה לקשר עם ערבי ומעוניינת להתחתן איתו. בן זקרי התקשר לבחורה וניסה לדבר על ליבה, אך היא בשלה.

בשיחה עם הקול היהודי סיפר בן זקרי על תוכן הדברים. "התקשרתי לבחורה והתחלתי לדבר איתה. אמרתי לה, 'ההורים שלך דתיים, הם אבא שלך יסכים שהבן שלך, אם יוולד לך מהערבי, ילד למסגד?' הבחורה, השיבה: 'בטח, לא תהיה לו בעיה, אנחנו ליברלים. שאלתי אותה האם הסבא הערבי יסכים שהבן שלך ילך לבית הכנסת?' גם במקרה הזה היא ענתה שלא תהיה לו בעיה, ושהם מאוד נחמדים".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"סיימנו את השיחה בכך שהיא תשאל את האבא של בן הזוג הערבי. אחרי כמה שעות התקשרתי אליה לברר מה קרורה, היא אומרת לי - 'משה, בא תיקח אותי לבית'. שאלתי למה? היא אמרה אני אסביר לך אחר כך. מסתבר" אומר בן זקרי, "שהיא הלכה לשאול את האבא של בן הזוג הערבי והוא אמר שהוא ירצח אותה ואת הבן שלה לפני שהוא ידרוך בבית כנסת".

"ברוך ה', כיום היא שומרת שבת והתחילה לחזור בתשובה. הבחורה הכירה בחור יהודי מבית דתי. לא מזמן דברתי איתה והיא אמרה לי ש'רק עכשיו, אחרי שניתקתי קשר עם הערבי הבנתי עד כמה הייתי עיוורת בעניין הזה ואיזו טעות זו הייתה'".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד