בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ההסתדרות הציונית משתפת פעולה עם 'שוברים שתיקה'

  • י"ד טבת תשע"ז - 19:37 12/01/2017
גודל: א א א

על רקע המאבק המתמשך בארגוני שמאל שונים הפועלים במטרה לשכנע צעירים שלא להתגייס לצה"ל, ועל רקע אישור החוק בקריאה טרומית המסמיך את שר החינוך למנוע את כניסתם של ארגוני שמאל שונים לבתי הספר, מתברר כי בהסתדרות הציונית העולמית לא חושבים שיש פסול בפעולתם של ארגונים אלו.

לפיכך, פנו בשבוע האחרון, ח"כ אורן חזן (הליכוד) וח"כ שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי) במכתב ליו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, אברהם דובדבני, ובו הם מתפלאים על שיתוף הפעולה המתקיים עם ארגוני שמאל שונים ומבקשים לבטלו.

במכתבה של ח"כ שולי מועלם-רפאלי נכתב, כי אין זה סביר שגופים המסבים נזק רב בזירה הבינלאומית למדינת ישראל, או ארגונים הפועלים כנגד חיילי צה"ל, פועלים בדרכים שונות בתוך ההסתדרות הציונית. לסיכום, כתבה רפאלי, "על כן אני פונה אליך בכדי שתפעיל את מלא כובד משקלך במטרה להפסיק לאלתר את שיתופי הפעולה עם ארגונים אלו".

גם מכתבו של ח"כ אורן חזן שנשלח כבר לפני כמה ימים, מביע את אותה דרישה. במכתבו, מפרט אורן חזן דוגמאות שונות: "ממידע שהגיע אליי, ואשמח אם התברר כלא נכון, אותם סטודנטים נלקחים לסיור במוזיאון הרצל, סיומו הם 'מתבשרים' כי על מנת להמשיך בדרכו של הרצל עליהם לתמוך בקרן החדשה לישראל, אשר רודפת את חיילי צה"ל".

לסיכום, כותב אורן חזן, "לא יעלה על הדעת כי בזמן שאנו בכנסת ובממשלה מנהלים מלחמת חורמה באותם ארגונים, ודואגים שלא יופיעו במערכת ובמקומות חינוך נוספים, דווקא הגוף שאמור להפיץ את הציונות למרחקים, נותן להם כרטיס כניסה ל'עולם היהודי' בדלת הראשית. האם זה תפקידכם או שמא נרדמתם בשמירה? האם אנו מדברים על ההסתדרות הציונית או שמא זוהי הסתדרות פוסט ציונית".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד