בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: ערבי ניסה לרצוח את בת זוגו היהודיה

על פי כתב האישום, ניסיון הרצח אירע במהלך ויכוח ביניהם לאחר צפירת יום השואה, על שמו של בנם המשותף

  • מערכת הקול-היהודי
  • ז' אייר תשע"ז - 16:49 03/05/2017
גודל: א א א

כתב אישום הוגש היום בבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד ערבי כבן 28 ממזרח ירושלים, אשר מואשם בנסיון רצח של בת זוגו היהודיה באמצעות דקירות מספרים בעת ששהו במלון ברחוב הלל במרכז ירושלים.

מדובר באשה יהודיה, אם לשלושה ילדים, שעל פי כתב האישום עזבה את בעלה היהודי, וחיה במשך כשנה עם ערבי ממזרח ירושלים, ממנו אף הרתה, ובמועד האירוע היתה בחודש השמיני להריונה.

על פי המתואר בכתב האישום, קבעה האשה עם הבעל היהודי, כי הם יפגשו בבית מלון במרכז ירושלים לצורך סידור עניינים פרוצדורליים, וכי בן הזוג הערבי הגיע למקום למרות בקשותיה שיניח להם ולא ימצא איתם יחד.

עוד עולה מכתב האישום כי בשעות הבוקר של יום השואה, לאחר שהבעל היהודי עזב את בית המלון, הגיע בן הזוג הערבי לחדר ששכרה האשה והחל להתווכח איתה ולאיים עליה כי היא בגדה בו וכי הוא "יחריב את חייה" וידאג שלא תראה לעולם את ילדיה, וכן את התינוק שבבטנה.

מכתב האישום עולה כי בשלב זה החלה צפירת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, והמתלוננת ביקשה מהנאשם להפסיק עם איומיו, ולהיות בשקט בזמן הצפירה.

מיד לאחר צפירת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, החל הנאשם לשאול את המתלוננת איך היא רוצה שהם יקראו לבנם המשותף, והמתלוננת בתגובה אמרה לו כי הבן הגדול שלה יחליט על כך.

הנאשם אמר למתלוננת כי הוא יחליט על שם התינוק ומיד התנפל עליה מאחור, ודקר אותה באמצעות מספריים מספר דקירות בגבה וכן דקר אותה בבטנה, כל זאת בכוונה לגרום למותה. כתוצאה מעוצמת הדקירות התעקמו להבי המספריים.

הנאשם ברח מהמקום וכעבור זמן קצר הסגיר עצמו למשטרה.

כתוצאה מהדקירות נשברה חוליה בגבה של המתלוננת ונגרם לה פצע דקירה ברחם שחדר לתוך חלל הרחם ופגע בעובר ברגל שמאל. המתלוננת פונתה למרכז הרפואי שערי צדק ועברה ניתוח חירום להוצאת העובר מבטנה.

הפרקליטות הודיעה כי היא מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד