בע"ה ט' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הצביעו רק למתחייב לפעול להצלת עמונה"

רב היישוב עמונה העומד בסכנת הרס, שלח מכתב למתפקדי הליכוד והבית היהודי לקראת הפריימריז הקרובים

  • ו' טבת תשע"ה - 15:54 28/12/2014
גודל: א א א
עמונה (צוריאל כהן ארזי סוכנות תצפית)
עמונה (צוריאל כהן ארזי סוכנות תצפית)

לאחר שביום חמישי האחרון פסקו שופטי בג"ץ כי על המדינה לבצע את הרס היישוב עמונה בבנימין תוך כשנתיים, יוצא רבה של עמונה בקריאה למתפקדי מפלגת הבית היהודי והליכוד לתמוך רק במועמד שיתחייב להתגייס בכדי להסדיר את היישוב עמונה המאוים.

במכתב גלוי שפרסם הרב פרנק נכתב: "ביום חמישי האחרון פרסם בית המשפט העליון פסק דין בו הוא מורה על פינוי כל הישוב עמונה בעוד שנתיים. הישוב עמונה שבמטה בנימין הוקם לפני כשמונה עשרה שנה, חיות בו באושר כארבעים משפחות, שהקימו בו קהילה לתפארת. לצערנו בג"ץ נסחף אחר רצונות השמאל הסהרורי, והורה לגרש משפחות על ילדיהם, למרות כל טענותינו ההגיוניות והמוסריות".

"מעתה" כתב הרב פרנק, "האפשרות העיקרית למנוע את הפשע היא באמצעות חקיקה בכנסת, שתסדיר את הישוב אחת ולתמיד. בעוד ימים מועטים אתם הולכים לבחור את נציגיכם בכנסת, במפלגות הליכוד והבית היהודי. בקשנו מכם היא פשוטה - הצביעו אך ורק למתמודד שיכריז כבר כעת שיפעל בכנסת בכל כוחו והשפעתו (ולמי שזה רלוונטי בשבילו - בממשלה) להסדרה חוקית של הישוב עמונה, שתמנע את הפינוי הנפשע והמיותר".

"לפני כתשע שנים החריבו כוחות צה"ל ומשטרה תשעה בתי קבע שנבנו בעמונה, במסע ההרס האלים ביותר שהיה בהתיישבות. מאות מהמוחים הוכו ונפצעו באלימות חסרת תקדים, ובסופו של מאבק שכלל גם יידוי אבנים על השוטרים, הבתים נהרסו".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד