בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אני שונא מלחמות, אבל אין דורש לא"י"

הרב מזוז נשא דברים בכנס שערכו ראשי המפלגה החדשה 'יחד עם איתנו' ואמר כי "לא אנטיוכוס ולא לפיד יעמעמו את התורה. הם סתם עושים רעש וחולפים"

  • ט"ז טבת תשע"ה - 13:06 07/01/2015
גודל: א א א
חבר הכנסת אלי ישי בכנס אתמול (יחצנים)
חבר הכנסת אלי ישי בכנס אתמול (יחצנים)

בכנס שערכו אתמול (שלישי) חברי הכנסת אלי ישי ויוני שטבון, ראשי מפלגת 'יחד העם איתנו', השתתף הרב מאיר מזוז, הרב אליהו בקשי דורון והרב יורם אברג'יל.

באירוע, שהתקיים באולמי חצר המלכה בצומת כנות באשדוד, אמר הרב מזוז כי "אנחנו בקומה זקופה כבר אלפי שנים. אותה גמרא, אותה תורה. לא אנטיוכוס ולא לפיד יעמעמו זאת. הם סתם עושים רעש וחולפים", אמר הרב מזוז שבאירוע אף צוין יום הילולת אביו, הרב מצליח מזוז. "יש כאלה שאמרו, אולי לא נבוא בגלל הפילוגים. אני שונא מלחמות, שונא פילוגים. אבל ראיתי שאין דורש ומבקש לארץ ישראל. תדעו לכם שהרב עובדיה כאב לו על זה. צריך להילחם על ארצנו גם אם יש מקומות נוחים אחרים, אז מה אם יש מילקי בגרמניה".

"דרכו של משה הייתה לקרב גם רחוקים. גם אלה שהשליכו אבנים על התורה. כך גם משה רבנו של דורנו, מרן הרב עובדיה. כך גם הרב קוק. שניהם היו מקרבים אנשים. הרב קוק פגש פילוסוף צעיר, דוד הכהן, הצעיר הזה שמע את הרב קוק מתפלל בבוקר והתאהב בו ונהיה 'הרב הנזיר'. הרב הנזיר נשבה בקסמו של הרב קוק", סיפר הרב מזוז והמשיך לדבר בשבחו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל וציין בין היתר כי "החזון איש קרא לרב קוק איש קדוש".

אלי ישי אמר בכנס, כי "הקמנו מפלגה כדי לוודא שלא יהיה שוב אוסלו ג'. כדי לדאוג לשכבות החלשות. כדי לדאוג לעולם התורה. לא נחשוש מאיש. נאחד את העם, דתיים, חרדים ומסורתיים. נדאג לשכבות החלשות ונגן על עולם התורה"

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד