בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לחזק את הנוכחות היהודית בקבר דוד"

הרב ברגר הפועל בקבר דוד בירושלים, סבור כי על המקום מתנהלת מלחמת 'אחרית הימים' והוא קורא לכל מי שיכול לבוא ולחזק את הנוכחות היהודית למול המוני הנוצרים שמגיעים לשם

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"א שבט תשע"ה - 21:00 10/02/2015
גודל: א א א
קבר דוד המלך (ארכיון)
קבר דוד המלך (ארכיון)

אחרי שבחודש סיוון בשנה שעברה, מסרה מדינת ישראל חלק נוסף מקבר דוד המלך בירושלים לנוצרים, חוששים הפעילים כי בוותיקן לוטשים עיניים בחלקים נוספים ממתחם ציונו של דוד המלך. "הוותיקן הוציא הוראה לכל המאמינים שלהם להגיע לקבר דוד", מספר בשיחה עם הקול היהודי הרב יוסף ברגר הפועל במקום.

"כל יום מגיעים לכאן הנוצרים בהמוניהם והיהודים צריכים להביא תשובת המשקל נגד זה". הרב ברגר לומד בהר ציון בימות השבוע, מעביר שיעורים במקום ופועל להבאת מבקרים יהודים שיחזקו את הנוכחות היהודית. "לא ייתכן שיש שם המון נוצרים שנכנסים לשם, פלטין של מלך, עם העבודה הזרה שלהם, רחמנא ליצלן".

הרב ברגר סבור שמדובר במלחמת אחרית הימים וקורא לכל מי שיכול לבוא ולחזק את הנוכחות היהודית. "זו הנבואה של הנביא עובדיה שאמר 'ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשיו'. הר ציון זה כאן, קבר מלכי בית דוד, ועשיו אלו הנוצרים כפי שאומרים המפרשים. במקום הזה יעשו את המשפט הגדול איתם ומכאן תתגלה מלכות בית דוד, מלכות ה'. 'והייתה לה' המלוכה'", הוא מצוטט את סוף הפסוק. "שם אצמיח קרן לדוד, ערכתי נר למשיחי", הוא מצוטט פסוק נוסף.

מלווה מלכה בקבר דוד המלך (ארכיון)

"אווירה נפלאה במלווה מלכה בקבר דוד"

"ילדים עם הורים, ישיבות עם רבנים, אולפנות, סמינרים, וכל עמך ישראל. כל אחד ימצא את זמן המתאים לו ויגיע לחזק בקבר דוד המלך. זה חשוב מאוד", מדגיש הרב ברגר ומבקש להזכיר את אירוע מלווה מלכה המתקיים במקום מידי מוצאי שבת. "סעודת דוד מלכא משיחא. מי שמגיע מרגיש שהוא סועד עם דוד המלך, יש כאן אווירה נפלאה בליווי בעלי מנגנים".

"כשרואים את ההנהגה היום, רואים שצריך מנהיג אמיתי, מנהיג תורני שיבוא לגאול אותנו גאולה אמיתית ויגלה את מלכות ה'. מכאן, מקבר דוד המלך, תבוא הגאולה האמיתית", אומר הרב ברגר לסיום ומוסיף "ככל שיגיעו יותר יהודים, נזכה להכרית את הערלה של העבודה זרה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד