בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צה"ל החריב מבנים ביישובי גוש שילה

צה"ל החריב הבוקר (ג') חמישה מבנים בגבעת גאולת ציון, שני מבנים בחוות ישוב הדעת והסב נזק לשבילים, כרם ואף החריב את "החושה" הסמוכה לעדי עד. מספר משפחות גורשו מבתיהם ושני תושבים נעצרו

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ח שבט תשע"ה - 08:28 17/02/2015
גודל: א א א
כוחות ההרס סמוך לעדי עד, הבוקר (סוכנות תצפית)
כוחות ההרס סמוך לעדי עד, הבוקר (סוכנות תצפית)

פקחי המנהל האזרחי הגיעו הבוקר (שלישי) ליישובים בגוש שילה שבבנימין כשהם מלווים בכוחות משטרה גדולים במטרה להחריב מבנים של תושבי המקום.

רכב צה"לי בפעילות ההרס, הבוקר (סוכנות תצפית)

בתחילה, סמוך לשעה 5:20, החריבו הכוחות בגבעת גאולת ציון שני מבנים בהם מתגוררות משפחות, מבנה נוסף שעמד בפני אכלוס של משפחה נוספת, דיר עיזים ובית כנסת. במהלך ההרס, הוציאו שוטרי היס"מ והמג"ב לקור המקפיא את המשפחות מבתיהם, בהם שתי תינוקות.

הגירוש ב"חושה" הסמוכה לעדי עד, הבוקר (סוכנות תצפית)

מיד לאחר מכן, פנו כוחות ההרס להחריב שני מבנים ומספר שבילים ודרכי גישה המובילים לדיר עיזים. בהמשך, הכוחות החריבו את "החושה" הסמוכה לישוב עדי עד, ובדרכם למקום השחיתו חלק מכרמו של תושב האזור.

במהלך ההרס נרשמו מעט עימותים ושני צעירים נעצרו.

עימותים במהלך ההרס בגוש שילה, הבוקר (סוכנות תצפית)

בדוברות המנהל האזרחי אומרים הבוקר, כי "היום ביצעו כוחות היבטחון הריסה של 6 מבנים ודרך בלתי חוקיים. באשר לגאולת ציון וקידה המבנים נבנו על אדמות מדינה וחלקם על אדמות פרטיות ללא היתר ונהרסו לאחר שהושלם תהליך האכיפה והוצאו צווי הריסה. יש לציין כי 2 מהמבנים נבנו מחדש על הריסות של מבנים בלתי חוקיים אשר היו במקום. באשר לעדי עד התבצעה הריסה של מבנה בלתי חוקי על אדמות פרטיות לאחר שהושלם תהליך האכיפה והוצא צו הריסה".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד