בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כל העצורים מאתמול - שוחררו לביתם

סך הכול נעצרו שבעה קטינים סביב אירועי בת עין בתחילת השבוע. בגבעת רונן נעצר תושב המקום בחשד לתקיפת ערבים במהלך חריש, ובמעון נעצרו שני בני זוג. כולם שוחררו

  • אברהם שפירא
  • י"ט אדר תשע"ה - 11:03 10/03/2015
גודל: א א א
מעצר (הקול היהודי)
מעצר (הקול היהודי)

ברחבי יהודה ושמרון נרשמו ביומיים האחרונים כעשרה מעצרים של יהודים על ידי המשטרה. ברוב המקרים שוחררו העצורים עוד באותו היום.

ביום ראשון פשטו בלשים מהמחלק לפשיעה יהודית בימ"ר ש"י וכוחות יס"מ על היישוב בת עין ועצרו שני נערים בחשד לתקיפת ערבים. אחד מהם נחשד גם בתקיפת שוטרים. כעשרים מתושבי היישוב הגיעו למחות על המעצר והתפתח עימות ביניהם לבין שוטרי היס"מ בכניסה ליישוב, במהלכו ירה חייל צה"ל באוויר.

במהלך הלילה נעצר נער נוסף בחשד לתקיפת שוטרים בעימותים. מעצרו הוארך בבית משפט השלום אך לאחר ערעור של ארגון 'חוננו' לבית המשפט המחוזי, הוא שוחרר למעצר בית.עו"ד סיניה חריזי מוזס שייצגה מטעם ארגון 'חוננו' את הנער בעניינו הוגש בידי 'חוננו' ערר: "אנו שמחים שבית המשפט המחוזי קיבל את טענותינו בדיון בערר שהוגש, והורה על שחרור החשוד בשל התנהלותה הלקויה של המשטרה".

למחרת נעצרו ארבעה נערים נוספים בני 13 לאחר שהגיעו לחקירה לה הוזמנו על ידי המשטרה. בית משפט השלום בירושלים שחרר את הארבעה לשני ימי מעצר בית.עו"ד יהודה שושן שייצג מטעם ארגון 'חוננו' את הארבעה: "מדובר בחשד בלבד המבוסס רובו על מידע מודיעיני שלרוב אינו אמין. בית משפט השלום שחרר הקטינים ובקשת המשטרה לעיכוב הביצוע הינה בבחינת תרגיל טקטי חסר טעם והגינות להמשך מעצרם, כאשר היה ברור לכל בר דעת שגם בית המשפט המחוזי ישחררם".

מעצר (הקול היהודי)

תושב גבעת רונן (סנה יעקב) שבשומרון שנעצר אתמול (שני) בחשד שיידה אבנים לעבר ערבים שחרשו בגבעה בחסות צה"ל, שוחרר אף הוא ללא תנאים מגבילים.

במהלך יום האתמול עצרו בלשים מהמחלק לפשיעה יהודית בימ"ר ש"י, זוג מהיישוב מעון שבהר חברון. האישה נעצרה בדרכה לגן הילדים לקחת את ילדיה לביתם, והבעל נעצר בכולל בו הוא לומד. הוא נחקר בחשד לכריתת עצים לפני כשבועיים בהר חברון ואילו האישה נחקרה בחשד להצתת בית ערבי. בארגון 'חוננו' אמרו כי זה "המעצר ההזוי ביותר שראינו". יש לציין כי בני הזוג שוחררו גם הם בין יתר העצורים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד