בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הם מחרימים, אנחנו מעודדים"

יו"ר ארגון 'לב העולם' בשיחה על הפעילות כנגד ארגוני החרם העולמיים שתוקפים את ישראל. "הם אנטישמיים במסווה של ארגוני זכויות אדם ושלום"

  • אברהם שפירא
  • כ"א אדר תשע"ה - 18:30 12/03/2015
גודל: א א א
נתי רום בהפגנה
נתי רום בהפגנה

כמענה למלחמה של ארגון ה-BDS העולמי, הקורא לחרם על מוצרים ממדינת ישראל, פועל ארגון 'לב העולם' המעודד מכירות של מוצרים מישראל בדגש על מקומות בהם ישנו קושי כגון, יהודה ושומרון, הגליל והגולן. "הם מחרימים ואנחנו מעודדים" אומר נתי רום, מייסד הארגון.

ארגוני ה-BDS שמו להם מטרה לחסל את מדינת ישראל, כך אומרים בארגון 'לב העולם'. במסווה של ארגוני זכויות האדם, נשלחים על ידם אנרכיסטים לארץ, נערכים כנסים שמסיתים כנגד ישראל והסברה בעולם כנגד ישראל ומוצרים המגיעים ממנה.

"בשנים האחרונות אנו מתעסקים בהסברה ובמלחמה מול תנועות החרם העולמיות ששמו להם למטרה להחרים את ישראל" אומר רום. "הם אנטישמיים תחת מעטה של זכויות אדם. הם משחירים את פניה של מדינת ישראל ומנסים לפגוע כלכלית ובכל דרך אחרת במדינה. הם עושים הסברה בכל העולם ובאוניברסיטאות והם עושים את זה במימון מיליונים של האיחוד האירופאי. אנחנו שמנו לנו כמטרה להילחם בהם, להעיר את האנשים בעולם בשביל שיהיו פעילים שילחמו כנגדם כי הצד השני מאוד פעיל".

נתי רום בהפגנה

לאחרונה נערכה הפגנה אותה יזם ארגון 'לב העולם' בכיכר המרכזית באמסטרדם כתגובה למצגת שהראו יום קודם לכן פעילי ה-BDS בכיכר עם תמונת כנגד צה"ל. להפגנה הנגדית של 'לב העולם' הגיעו כ-1,500 איש יהודים וגויים. "הייתה הצלחה, כשחזרתי במטוס ניגש אלי הטייס ואמר כי הוא היה בהפגנה ומאוד התרגש לראות את הפעילות".

"בהפגנה נאמתי ואמרתי שהבעיה של העולם זה האיסלם הרדיקאלי ושאנחנו מקוים שיהודים יוכלו ללכת בבטחה בארץ ישראל ובאירופה מבלי לחשוש. היו כבר בעבר זמנים שסומנו מוצרים של יהודים" רומז רום על תקופת השואה, ואומר "זה אותה אנטישמיות ישנה רק במסווה של זכויות אדם ושלום".

"הם שולחים אנרכיסטים, מקדמים הצעות כנגד ישראל וקוראים להחרים בסופרים. לפני כשנתיים היה סיפור שאיזו חברה משכה את ההשקעות שלה מישראל בגלל לחץ של הארגונים האלה. אנחנו ארגנו הפגנה ספונטנית מול משרדי החברה ותוך 48 שעות היא חזרה בה" מספר רום.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד