בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פעילים בעצרת: "לשמור על א"י באמת!"

עשרות פעילים מתנועת 'דרך חיים' השתתפו אמש (א') במפגן בכיכר רבין. "כדי לחזק את אחיזתנו בארץ ישראל חייבים תנועה שאינה מחויבת לכללי המשחק הקיימים בפוליטיקה" נכתב בפלאייר שחולק

  • אברהם שפירא
  • כ"ה אדר תשע"ה - 22:41 16/03/2015
גודל: א א א
הדוכנים בעצרת (תנועת דרך חיים)
הדוכנים בעצרת (תנועת דרך חיים)

עשרות פעילים מתנועת 'דרך חיים' נכחובעצרת ההמונים שהתקיימה אמש (ראשון) בכיכר רבין תחת הכותרת "מאוחדים למען ארץ ישראל" בה השתתפו עשרות אלפי יהודים.

כ-40 פעילים הגיעו לעצרת בתל אביב וחלקו אלפי פלאיירים שכותרתם "לשמור על ארץ ישראל באמת!". בנוסף, חולקו צמידים וחולצות של התנועה ובדוכנים שפתו הפעילים במקום התקיימו שיחות על התנועה וכשישים יהודים חדשים הצטרפו והתפקדו לתנועה שמונה כיום למעלה מ-2,600 חברים ומתפקדים.

במנשרים שחולקו נכתב כי "בבחירות הקרובות נצביע למפלגות אשר תשמורנה טוב יותר על על אחיזתינו בארץ ישראל והזהות היהודית בה, כל אחד לפי הבנתו. אבל כולנו יודעים שאי אפשר לבחור מה שבאמת היינו רוצים. כדי לחזק את אחיזתנו בארץ ישראל חייבים תנועה של יהודים שאינה מחויבת לכללי המשחק הקיימים בפוליטיקה" נכתב בתחתית המנשר ונחתם "הצטרף אלינו לתנועת 'דרך חיים'".

הדוכנים בעצרת אמש (תנועת דרך חיים)

מחר (שלישי) יתקיים כינוס של תנועת 'דרך חיים' בקבר דוד המלך. בסיום הערב תתקיים התוועדות של הרב יצחק גינזבורג, נשיא התנועה ובמהלך הכינוס ייערכו בחירות להנהלת התנועה בהם יוכל כל מתפקד או חבר בתנועה להצביע למועמדים המתמודדים.

בתנועה מדגישים כי אמנם רוב חברי התנועה מצביעים גם בבחירות לכנסת באותו היום, כפי שגם מדריך הרב גינזבורג, אולם בקיום הבחירות לתנועה ביום הבחירות לכנסת בכוונתם להדגיש את השאיפה לתיקון המצב הציבורי בארץ ישראל.

הדוכנים בעצרת אמש (תנועת דרך חיים)

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד