בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לא מתרגשים מפשיטות משטרה ושב"כ"

בני משפחת קוניקוב חוו מספר רב של פשיטות משטרתיות בביתם שבבת-עין. הבוקר נעצרו שני אחיו של מאיר שנשאר רגוע "אנחנו כבר רגילים – השוטרים פועלים נגד התורה"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ג ניסן תשע"ה - 22:27 12/04/2015
גודל: א א א
הפשיטה בבית קוניקוב
הפשיטה בבית קוניקוב

הפשיטה המשטרתית הלילה (ראשון) בבית משפחת קוניקוב בבת עין, היא לא הראשונה. "הם הגיעו אלינו לפחות עשר פעמים בשלוש השנים האחרונות, אנחנו כבר לא סופרים", מספר מאיר קוניקוב בשיחה עם הקול היהודי.

סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר, הקיפו שוטרי יס"מ רבים את בית משפחת קוניקוב בישוב שבגוש עציון ומספר בלשים ואנשי שב"כ נכנסו לתוך הבית. שניים מילדי המשפחה, איתמר ואריה, נעצרו בטענה שקיבלו מידע סודי מהחייל אלעד סלע הנחקר בידי מצ"ח (משטרה צבאית חוקרת) ושב"כ למעלה מחודש ימים. "נרדמתי על השולחן באמצע סעודת מלווה מלכה והתעוררתי מדפיקות חזקות. קמתי רגוע, אני כבר רגיל לזה", ממשיך קוניקוב.

"נכנסו הביתה לפחות חמישה עשר בלשים ובחוץ הכל היה מלא יס"מ. הם הקיפו את הבית, דפקו על החלונות והדלתות ואיימו עלינו. התארגנו עם מצלמות ופתחנו את הדלת. "דן" מהשב"כ נכנס הבית כשהוא רעול פנים", הוא מתאר.

"בפשיטה הזו הרגשתי מאוד שהמקום הכי שמור שלי בעולם זה הבית שלי, ואליו השוטרים פורצים ועושים מה שהם רוצים. ברגע שיש להם צו ביד, נכנסים כמה שוטרים שבא להם ועושים מה שהם רוצים. פתאום אין לך את המקום הכי שמור שלך בעולם. יש הלכה, שאם יהודי בא לקחת משהו מעני כמשכון, הוא צריך לחכות בחוץ ולא להיכנס אליו הביתה. הכניסה החופשית הזו לבית של מישהו אחר היא נגד התורה".

המכונה "דן" מהשב"כ כשהוא רעול פנים בבית קוניקוב

"הם סך הכל בשר ודם, הם לא יותר מזה", מדגיש קוניקוב. "כביכול הם באים בשם החוק אז אתה לא יכול לעשות כלום. הם מייצרים הרגשה פסיכולוגית שהם השולטים. אבל התרגלנו כבר ואנחנו לא מתרגשים מזה. צריך להמשיך לחיות רגיל במסלול הרגיל, בלי שזה ישפיע עלינו".

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד