בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בחסות השריפה שהציתו בנו מאחז

לפני כשבוע בצעו הבדואים באזור נופי פרת את התחבולה וכשעיניהם של התושבים מוסטות העמידו מבנה פאנל וחיברו חשמל. "המדינה ישנה בעמידה"

  • אברהם שפירא
  • כ"ה ניסן תשע"ה - 15:41 14/04/2015
גודל: א א א
השריפה שהציתו הבדואים (פייסבוק)
השריפה שהציתו הבדואים (פייסבוק)

ביום שלישי לפני שבוע, הציתו בדואים שרפה סמוך לישוב נופי פרת. סריקות שעשו התושבים העלו כי אכן מדובר בהצתה מכוונת שהתפתחה סמוך למאהל הבדואים.

לא מכבר, הוחרם באותו מאהל ציוד שניתן לבדואים מהאיחוד האירופאי. לטענת התושבים ישנו קשר בין החרמת הציוד להצתה והללו ביצעו 'תג מחיר'.

אלא שבכך לא הסתיימה הפרשייה. למפרע גילו התושבים כי הדלקה הייתה רק תרמית. "בזמן שכל כוחות הבטחון וכל העינים היו נשואות לכיון השריפה, האיחוד האירופאי והפלשתינים הבריחו משאית עם ציוד ופאנלים ליצור חשמל למאהל אחר, מרוחק קצת יותר" כתב אביחי שורשן בפייסבוק. "יום לאחר מכן כשגילינו את זה, כבר היה מאוחר מידי. הכל כבר מותקן ומונח, ועכשיו לך תחפש את בג"צ שיאשר לך להזיז אצבע בנושא".

"יום אחד, כשהמסדרון המדברי הקסום הזה בין ירושלים לים המלח יראה כמו נסיעה בתוך שכם, אל תגידו שלא אמרנו, צעקנו והתלוננו במשטרה ובמנהל" כותב שורשן. "את הכול כבר עשינו, והמדינה ישנה בעמידה. ישנה שינה עמוקה".

צילומי לווין של האזור משנת תשנ"ט אותם פרסמה תנועת רגבים בפייסבוק מעידים כי לפני 15 שנים לא היה בשטח המאהל הבדואי המתפתח למעט מבנה אחד.

למעלה: הציוד שהונח. למטה - צילומי לווין של השטח (פייסבוק רגבים)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד