בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בית המשפט הציב 'תמרור עצור' למשטרה"

המשטרה ביקשה להאריך תנאי מעצר בית לצעיר שנעצר בהרס מאחז בשומרון. הסיבה: אין תובע זמין להגשת כתב האישום. "שיקולי כח אדם אינם שיקולים בגינם יש לפגוע בחירותו של אדם"

  • ט"ז אייר תשע"ה - 13:08 05/05/2015
גודל: א א א
בית משפט השלום בירושלים
בית משפט השלום בירושלים

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה ארז נוריאלי דחה אמש (שני) את בקשת המשטרה להאריך את תנאי מעצר הבית של צעיר המתגורר בשומרון אשר נעצר בעת הרס בתים בישוב כפר תפוח בשבוע שעבר.

הצעיר שוחרר ביום שישי האחרון למעצר בית אשר הסתיים אמש.אתמול ביקש נציג המשטרה להאריך את תנאי מעצר הבית עד להגשת כתב אישום, תוך שהוא מציין כי החקירה הסתיימה וסיבת הבקשה להארכת תנאים נעוצה בכך שלא נמצא תובע זמין להגשת כתב האישום.

עו"ד אביחי חג'בי המייצג את הצעיר מטעם ארגון חוננו ביקש לדחות על הסף את הבקשה והסביר כי "המשטרה מנסה לחדש את סדר הדין הפלילי", וכי לא יתכן שבשל מחסור בכח אדם במחלקת התביעות תיפגע חירותו של אדם.

השופט ארז נוריאלי קיבל את טענותיו של עו"ד חג'בי במלואן וקבע כי מעצר הבית לא יוארך. "הנני סבור כי העובדה שאין תובע אשר נמצא זמין בבית משפט להכנת כתב אישום כפי שצוין בבקשה, אינה מהווה עילה להארכת תנאי מעצר בית", כתב השופט.

עו״ד אביחי חג׳בי המייצג מטעם ארגון חוננו את הצעיר מסר בתגובה: ״מדובר בהתנהלות שערורייתית נוספת מבית היוצר של מחלקת התביעות במשטרת ישראל. בית המשפט הציב ״תמרור עצור״ למשטרה, תוך שהוא מבהיר כי שיקולי כח אדם אינם שיקולים בגינם יש לפגוע בחירותו של אדם. מצער לדעת כי ישנם שוטרים במדינת ישראל בשנת 2015 שסבורים אחרת".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד