בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הוחזר המאורר לתאו של טייטל

בעקבות פניית עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו הוחזר המאוורר לתאו של יעקב טייטל השובת רעב זה היום העשירי

  • יח"צ
  • כ"ד סיון תשע"ה - 20:05 11/06/2015
גודל: א א א

שב"ס השיב אמש (ד') את המאוורר לתאו של האסיר יעקב טייטל, וזאת רק לאחר התערבות של עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו, אשר פנה לשב"ס ודרש כי המאוורר יוחזר לתאו.

נציין כי טייטל, המרצה את עונשו בכלא איילון שובת רעב זה היום העשירי, וזאת במחאה על ההחמרה בתנאי מאסרו. בעקבות שביתת הרעב טייטל הוענש ונלקח לצינוק. כמו כן, נשללו ממנו שיחות טלפון וזכויות נוספות.

נזכיר כי עו"ד פילץ אשר הגיע לפני מספר ימים לבדוק את מצבו של טייטל בתא הצינוק בו הוא שוהה, גילה כי שירות בתי הסוהר הוציא מתאו את המאוורר וזאת ככל הנראה בכדי לשבור את רוחו של טייטל.

בעקבות זאת פנה העו"ד במכתב דחוף לנציב שב"ס בו דרש כי המאוורר יושב לטייטל. "נוכחתי כי שב"ס הוציא מתאו את המאוורר שברשותו. כמו כן, מערכת האוורור של תאו הפסיקה לפעול וזאת ככל הנראה בכוונת מכוון" כתב עו"ד פילץ לנציב שב"ס, והוסיף כי "מהתנהלות שב"ס עולה התמונה, כי ברצונכם להפעיל לחץ פסול על מרשי וזאת ככל הנראה בכדי לשבור אותו ממאבקו על זכויותיו לביקורים ולקשר תקין עם משפחתו".

נציין כי לפני כשנתיים טייטל שבת רעב מעל שבועיים ימים וזאת גם בעקבות פגיעה של שב"ס בקשר עם משפחתו, שביתה זו הסתיימה רק לאחר ששב"ס נענה לדרישתו.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד