בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החברה לא עובדת ביו"ש – הצעיר נותר במעצר

צעיר תושב בית אל נשאר במעצר כיוון שהחברה האחראית לאיזוק אלקטרוני אינה פועלת ביהודה ושומרון. "מקרה מזעזע הדורש התערבות מיידית"

  • יח"צ
  • א' תמוז תשע"ה - 09:38 18/06/2015
גודל: א א א

צעיר יהודי תושב בית אל נשאר במעצר, וזאת מכיוון שהחברה המפעילה את הפיקוח האלקטרוני אינה עובדת ביהודה ושומרון.

הצעיר, המיוצג בידי עו"ד עדי קידר מארגון חוננו, שוחרר ביום חמישי האחרון למעצר בית עם אזיק אלקטרוני בבית הוריו בבית אל. אולם לאחר שהתברר כי החברה המפעילה עבור שב"ס את האיזוק אינה פועלת ביהודה ושומרון, הורה שופט בימ"ש השלום בירושלים מרדכי כדורי על מעצרו עד לתום ההליכים.

בעוד כשבוע יתקיים דיון נוסף בעניינו ובו תיבחן חלופת מעצר שלא בתחומי יהודה ושומרון, אולם עד להחלטה האחרת נותר הצעיר במעצר.

"המחשבה המזעזעת שאדם נותר במעצר למרות החלטה שיפוטית הקובעת כי ישוחרר מחייבת התערבות מידית", אומר בתגובה עו"ד קידר. "גורמי האיזוק הציבו עובדה מוגמרת לפיה רוב תושבי יו"ש מופלים לרעה מאחיהם בת"א, חיפה, ירושלים וכד', וזאת בהחלטה שרירותית שכאמור מטרפדת ומבטלת בעצם החלטה שיפוטית תקפה".

יש לציין כי בתי המשפט הורו מספר פעמים לשחרר תושבי יהודה ושומרון וביטלו תנאי איזוק אלקטרוני לאחר שהתברר כי לא ניתן לממש זאת ביהודה ושומרון. השופטים הבהירו כי מדובר באפלייה וכי יד המדינה במקרה זה על התחתונה, אולם למרות זאת החליט השופט כדורי אחרת והותיר את הצעיר במעצר.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד