בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האם בחוות יאיר יוכרע מי ינצח בשומרון?

הבחירות בשומרון מתקרבות לקו הגמר – נציגי הפורומים המשפיעים בשומרון נפגשו עם המועמדים לראשות המועצה

  • יח"צ
  • י"א אב תשע"ה - 14:29 27/07/2015
גודל: א א א
חברי הפורומים (יחצנים)
חברי הפורומים (יחצנים)

לקראת סיום מערכת הבחירות בשומרון קיימו הנהלות הפורומים המאגדים מאות תושבים, מרתון פגישות עם המתמודדים בבחירות. בבוקר יום שישי נפגשו המועמדים עם הנהלת ה'פורום לערבות יהודית בשומרון' במשרדו של עורך הדין דורון ניר-צבי, חבר הפורום. בפגישה סקרו חברי הקבוצה את הנושאים בהם מבקשים התושבים, כי ראש המועצה הנבחר יתן בעבודתו דגש בנושאי תעסוקה לתושבי המועצה ועבודה עברית, חיזוק היישובים הצעירים, חשיבה אסטרטגית בסוגיות בטחון ועוד.

בהמשך נפגשו המועמדים עם פורום 'משפיעים בשומרון' שמבין עקרונותיו בולטת הדרישה לשקיפות מלאה של כל מועמד לגבי מטרותיו ותכניות העבודה שלו.

עו"ד ניר-צבי מסביר את העיקרון המנחה את פעילותם. "יש כאן אמירה מאוד ברורה של תושבים אכפתיים שרוצים להיות מעורבים בנעשה בשומרון. ההזדהות והתגובות החיוביות שאנחנו מקבלים מתושבים מכל רחבי השומרון מוכיחה את הצורך הקיים בקבוצה כזו", אומר ניר צבי. "השומרון הוא לא עוד מועצה אזורית בארץ שצריכה רק מנהל טוב, אלא מקום שבו נצרכת דמות של מנהיג. מנהיג שיודע לדאוג היטב לרווחת תושביו אבל גם להוביל מאבקים ולזקוף את קומתה וקרנה של ההתיישבות כולה. אנחנו נהיה שם לצידו בכל צומת חשובה כדי לחזק, לעזור ולשמור על ההתיישבות ועל רצון התושבים".

בשבוע הבא תפרסם קבוצת 'ערבות יהודית' לתושבים את מסקנותיה בעקבות הפגישות עם שלושת המועמדים שריה דמסקי, יוסי דגן, ואלי רוזנפלד. הפורום יתייחס לתשובות שנתן כל מתמודד, ואם יימצא מועמד ראוי ביותר ימליץ הפורום לחבריו ולשאר תושבים השומרון להצביע עבורו.

מנחם בן שחר, ראש פורום 'ערבות יהודית', מדגיש כי הבחירות אינן סוף פסוק מבחינת פעילות הפורום. "אחרי הבחירות יש קדנציה שלמה של עבודה, שבה אנחנו נקדם את הדברים החשובים לנו, ובקצה האופק כבר רואים את הבחירות הבאות בשומרון. נמשיך להיפגש ולחבר את הנציגים שלנו בכל יישוב, ולפעול בקידום העבודה עברית ותעסוקה בשומרון, הגברת הביטחון, נושא תקצוב המאחזים וחיזוק תחושת השליחות של הנוער. במערכת הבחירות הנוכחית נדלק כאן משהו, התפקיד שלנו הוא שלא יכבה אלא יבער ויאיר את השומרון באור גדול, ואנחנו נחושים להמשיך ולהתמיד במשימה בעזרת ה'".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד