בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"המשפחות יצאו מחוזקות מהאירוע"

למעלה ממאה חברים ופעילים הגיעו לתמוך בעצורים המנהליים מול כלא אלה. "הייתה נוכחות רבה מאוד, אירוע מרגש ויפה"

  • אברהם שפירא
  • י"א תשרי תשע"ו - 16:30 24/09/2015
גודל: א א א
ריקודים אל מול הכלא
ריקודים אל מול הכלא

ביום שני האחרון, הגיעו למעלה ממאה יהודים לכלא אלה בבאר שבע לאמירת סליחות ולאירוע תמיכה בעצורים המנהליים ובאסירים היהודים היושבים בכלא, ביניהם אביתר סלונים שעצור בצו מנהלי, ינון ראובני, משה אורבך, יהודה סביר והאחים טוויטו שהורשעו בפגיעה ברכוש ערבי.

למקום הגיעו משפחותיהם של העצורים, חברים ופעילים שהורחקו בעצמם בהגבלות המנהליות שנתנו לאחרונה. הזמר כוכבא תור שהגיע לאירוע, שימח והרקיד את המשתתפים. במהלך האירוע ברך הרב דניאל סטבסקי את העצורים ש"זכו להיות כמו יוסף הצדיק בבית האסורים", כלשונו.

הרב סטבסקי הוסיף ואמר לעצורים: "תצאו משם במהרה כי יוסף הצדיק כבר ישב מספיק זמן ותיקן את זה. שתצאו במהרה ושמי שהכניס אתכם יכנס במקומכם. אנו הגענו לעשות סליחות כי כולם צריכים לשוב בתשובה".

הרב שמעון בן ציון ממכון מאיר הגיע למקום וחיזק את המשפחות. "הכנס חיזק מאוד את המשפחות" מסר אחד המשתתפים. "הם הרגישו שסוף סוף לאנשים אכפת. הנוכחות הרבה לא הייתה צפויה וכשהחלו להגיע אנשים למקום הם ממש שמחו והרגישו איך כל עם ישראל איתם".

"אנו מודים לכל מי שעזר לקיים את האירוע הזה ולכל מי שבא" הוסיף אחד מהמארגנים. "עזרו לנו מכל מיני מקומות. אנשים התקשרו ברגע האחרון ושאלו אם יש עוד הסעות מהשומרון, באר שבע ועוד מקומות רבים. בקיצור, היה מרגש ויפה".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד