בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קבר יוסף שופץ באישון לילה

עשרות פועלים וקבלנים הגיעו באישון לילה ושפצו את קבר יוסף בשכם לאחר הנזק הרב שהשאירו הערבים במקום לפני כשבועיים. "להגיע כגנבים למקום שהוא ללא ספק שלנו, זו תחושה לא פשוטה"

  • כ"א חשון תשע"ו - 11:43 03/11/2015
גודל: א א א
מתפללים בקבר יוסף (הקול היהודי)
מתפללים בקבר יוסף (הקול היהודי)

אוטובוס של משפצים יהודים נכנס הלילה (שלישי) באישור צה"ל לקבר יוסף הצדיק בשכם בכדי לשפצו לאחר הנזק הרב שבצעו בו הערבים.

המשפצים, יחד עם מספר רבנים וראש המועצה יוסי דגן, נכנסו בחשאיות לקבר יוסף והחלו בשיפוץ בן חמש השעות.למקום הגיעו צבעים, מסגרים, אנשי אבן ושיש, חשמלאים, עובדי גינון ונקיון. בשיפוץ חודשה מצבתו של יוסף הצדיק והמקום נוקה מהשרפה שהוצתה בו לפני כשבועיים.

"זה רגע היסטורי ומרגש. שמחה ועצב משמשים בו בערבוביה", אמר ראש המועצה, יוסי דגן. "אנחנו זוכים מצד אחד לתקן ולו במעט, את הנזקים האיומים של הברבריות של הרשות ה"פלסטינית" שהשחיתו מקום כל כך קדוש לעם היהודי ונכס בעל חשיבות היסטורית לאנושות כולה".

"לראות את החיילים ואת אנשי 'הר כביר' עובדים כאן שכם אל שכם בוודאי שזו התרגשות גדולה וגם קצת תיקון של החרפה הלאומית שקרתה כאן לפני שבועיים. מצד שני לראות את ההרס הנורא,להגיע לכאן בחצות הלילה כגנביםלמקום שהוא ללא ספק שלנו, זו תחושה לא פשוטה".

"אני קורא לממשלת ישראל לאזור גבורה ולממש את הריבונות בצורה מלאה על המקום הקדוש הזהשאפילו על פי הסכמי אוסלו הנוראיים צריך להיות בשליטת ישראל".

במקביל עצרו חיילי צה"ל 7 יהודים שנכנסו באותו הזמן למתחם קבר יוסף בכדי להתפלל. המתפללים הועברו על ידי צה"ל למשטרה והואשמו בכניסה לשטח סגור. בהמשך היום יובאו המתפללים לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד