בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מנהל פעילות של ארגון חוננו נעצר באלימות

מנהל הפעילות של ארגון חוננו שהגיע לדיון בעניין עצורים בבית משפט השלום בפתח תקווה נעצר באלימות בידי שוטרים שהכריחו אותו להיכנס לתוך הפגנה שנערכה בסמוך. "רואים את האירוע בחומרה רבה – נתבע את השוטרים"

  • יח"צ
  • כ"ח כסלו תשע"ו - 17:56 10/12/2015
גודל: א א א
בית משפט השלום בפתח תקווה (יהודה פרל)
בית משפט השלום בפתח תקווה (יהודה פרל)

מנהל הפעילות של ארגון חוננו, יצחק חזות, עוכב לפני דקות אחדות לחקירה בידי שוטרים בסמוך לבית משפט השלום בפתח תקווה, תוך שהשוטרים מפעילים כלפיו אלימות ללא סיבה.

חזות שוחח עם שני אזרחים סמוך לבית המשפט אליו הגיע לצורך דיון בהארכת מעצרם של חשודים המיוצגים בידי ארגון חוננו, כאשר שוטרים הורו לו להיכנס לשטח מסומן בו מפגינים חברי העצורים.

חזות הסביר לשוטרים כי הוא כלל לא הגיע להפגנה אלא בדרכו להיכנס לבית המשפט לדיון, אך השוטרים דחפו אותו באלימות ואף חנקו אותו, והובילו אותו לתוך השטח המסומן.

לאחר מספר רגעים עזב חזות את שטח ההפגנה וחצה את הכביש לעבר בית המשפט כדי להיכנס אליו לדיון, אך שוטרים התנפלו עליו והודיעו לו שהוא מעוכב בחשד להפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטר, למרות הסבריו כי הוא בדרכו לבית המשפט. בתיעוד האירוע נראים השוטרים הודפים אותו באלימות ללא כל סיבה. חזות נלקח לתחנת משטרת פתח תקווה.

בארגון חוננו רואים את האירוע בחומרה רבה. "מדובר במעצר שווא שאינו חוקי, ואנו נדרוש למצות את הדין עם השוטרים שפעלו בניגוד לחוק ובאלימות", אומר שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו. "המשטרה והשב"כ איבדו את הצפון".

חזות, שמסיים בקרוב לימודי משפטים, מלווה בשנים האחרונות עצורים ובני משפחותיהם במסגרת עבודתו בארגון חוננו ומגיע לכל דיוני העצורים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד