בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ההתנכלות למורחקים המנהליים נמשכת

מורחק מנהלי נעצר הלילה (ב') בביתו לאחר שנטען כי תקף שוטרים. לאחר חקירה בה הכחיש את טענות השוטרים, שוחרר לביתו. "פעילות אכיפת המורחקים הינה יום יומית"

  • ט' טבת תשע"ו - 10:23 21/12/2015
גודל: א א א
שוטרים מעכבים נער בשומרון. ארכיון (הקול היהודי)
שוטרים מעכבים נער בשומרון. ארכיון (הקול היהודי)

במהלך הלילה (שני) הגיעו שוטרים לביתו של אפרים (אפי) חייקין, תושב השומרון שגורש מביתו בצו מנהלי ללא משפט ואף הוטל עליו בצו מנהלי לשהות במעצר בית לילי בקרית ארבע. השוטרים טענו כי חייקין, נשוי ואב לשניים, תקף אותם בכניסה לביתו.

בחקירתו, הכחיש חייקין את המיוחס לו והוסיף כי שוטרים מגיעים לביתו מידי לילה ומתנכלים לו על היותו במעצר בית מתוקף החלטתו של אלוף פיקוד המרכז רוני נומה.

בהודעת המשטרה נאמר, כי חייקין שוהה במעצר בית מתוקף החלטת בית משפט, זאת על אף שהוא כאמור שוהה במעצר בית מתוקף צו שניתן ללא ראיות וללא משפט. כמו כן, ביקש דובר משטרת מחוז ש"י לציין, כי "פעילות אכיפת המורחקים ומעצרי הבית הינה יום יומית... בסוגיית אכיפת המורחקים ומעצרי הבית נאמר לא פעם משטרת ישראל פועל באפס סובלנות כלפי המפרים ובהאכיפה ללא פשרות".

פעילים רבים מספרים, כי מידי לילה, גם בשעות מאוחרות כגון שלוש וארבע לפנות בוקר, מגיעים שוטרים לביתם, לאחר שמעירים בדפיקות חזקות את כל בני הבית, בודקים האם הנער שהוגבל בצו מנהלי, אכן מקיים את התנאים החמורים. כמו כן, הפעילים מציינים כי הבדיקות התכופות של מעצרי הבית החלו מאז תקופת הפיגועים הקשה לאחר רצח בני הזוג הנקין הי"ד בשומרון בתשרי האחרון.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד