בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפגנה הערב - "עפולה לא למכירה"

תושבי עפולה יפגינו הערב על צביונה היהודי של העיר, תחת הכותרת "עפולה לא למכירה". התושבים טוענים כי המכרז בו זכו הערבים אינו חוקי

  • טוביה אריאל
  • י"ד טבת תשע"ו - 19:25 26/12/2015
גודל: א א א
(מתוך הפייסבוק של איתי כהן)
(מתוך הפייסבוק של איתי כהן)

תושבי עפולה יוצאים הערב להפגנה על צביונה היהודי של העיר. תושבי העיר דורשים לבטל את תוצאות המכרז בו זכו ערבים בזכויות הבנייה על שכונה חדשה בעיר. נזכיר כי לפני כשבועיים פנו התושבים למנהל מקרקעי ישראל ולגורמים נוספים, בדרישה לביטול התוצאות שלדעתם הושגו באופן לא חוקי.

לטענת התושבים, בעוד שהמכרז שהוצע נועד לאנשים פרטיים, הרי שבבדיקה של ההצעות ניתן לראות בבירור כי ההצעות הן ברובן על סך אותו המחיר, והן כולם הוגשו בידי ערבים. כלומר, ככל הנראה מגישי ההצעות שיתפו פעולה ביניהם, מה שעל פי טענת עורכי הדין הופך אותם למעין תאגיד או חברה עליהם נאסר להשתתף במכרז.

שלט בעפולה. (מתוך הפייסבוק של איתי כהן)

בעקבות הפנייה פתחה המשטרה בחקירה, על מנת לברר עם אכן תוצאות המכרז הוטו שלא על פי חוק.

כאמור, היום יצאו התושבים להפגנה בה הם דורשים לבטל את המכרז. ההפגנה מתקיימת תחת הכותרת "עפולה לא למכירה", כשלדברי המפגינים, "זכותינו המלאה לשמור על צביונה היהודי של העיר". ההפגנה מתקיימת הערב בכיכר העצמאות בעיר.

איתי כהן, פעיל מרכזי במטה המאבק, פנה לתושבים לפני מספר ימים בדף הפייסבוק שלו וביקש מהם לצאת ולהפגין כנגד השכונה החדשה. "תושבי עפולה, אנשי עסקים, לא לפחד", כתב כהן, "עם תמשיכו לסתום את הפה תשלמו מחיר כבד בעתיד! מוצ"ש זה המבחן שלכם, לצאת לרחוב כיכר העצמאות שעה 19:00".

יש לציין כי בנוסף להפגנה, פעילים ממטה המאבק שהוקם כנגד השכונה החדשה, ארגנו עצומה לביטול המכרז, עליה הם החתימו תושבים רבים.

פלייאר על רכב בעפולה (מתוך הפייסבוק של איתי כהן)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד